خبرهای داغ:
با حضور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز به کار کرد:

هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با محصولات و طرح های نوآورانه خود در هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور شرکت کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۵۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندیهای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت‌ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از دیگر اهداف در نظر گرفته شده جهت این رویداد می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز به همراه طرح های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان خود از جمله خودرو کوادرو، عابر رو هاوین(اسکوتر برقی)، تیم دوران، کد لرنر، ایندوریا، رهسپار، ناب، ربات زیر دریایی، ایران bim، شرکت آرمان گستر، فلوپیک و فرانگر جهت ارایه توانمندی هایش در این نمایشگاه شرکت کرده است.

شایان ذکر است؛ هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و همایش بین المللی سرمایه گذاری و توسعه ی ایران به میزبانی جزیره ی کیش از 10 تا 13 آبان ماه با حضور شرکت ها و موسسات مختلف برپا شده است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها