به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان:

پایگاه فرهنگی تبلیغی امام شافعی (رض) افتتاح شد

در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی، امروز نمایشگاه "پایگاه تفرجگاهی فرهنگی تبلیغی امام شافعی (رض) در شهرستان دهگلان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۴۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین ورمقانی، فرمانده سپاه شهرستان دهگلان در مراسم افتتاحییه اظهار داشت: این نمایشگاه با همت سپاه شهرستان و به منظور گسترش و نشر فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی برپا شده است.
 
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را مقابله با آسیبهای اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه از اهداف شبکه های ماهواره ای عنوان کرد و گفت: "متاسفانه ما با افزایش آمار آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد در سالهای اخیر روبرو بوده ایم که ناشی از جنگ نرم، بویژه ماهواره، توسط دشمنان بوده است لذا ما در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن، اقدام به برگزاری این نمایشگاه کردیم.
 
در ادامه این مراسم نظری فرماندار دهگلان احیا کردن فرهنگ ایرانی اسلامی یکی از نیازهای اصلی امروز کشوردانست وگفت:  ما باید افراد جامعه را متوجه آسیبهایی که بیگانگان، ما را مورد تهاجم قرار داده اند، کنیم.
 
گفتنی است که این نمایشگاه دارای 16 غرفه در زمینه های سلامت (پیشگیری و شناساندن آسیبهای مواد مخدر)، مددکاری اجتماعی، عفاف و حجاب، مقابله با جنگ نرم (پیشگیری و شناساندن تهدیدات ماهواره) و ... می باشد که تا 17 آبان برپا و بازدید برای عموم آزاد می باشد. 
ارسال نظرات