عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: برجام منطقه ای یعنی کلاه گذاشته سر مردم سوریه و عراق و زمینه سازی برای نفوذ بیشتر آمریکا و حامیانش در سطح منطقه که این امر باعث تقویت گروه های تروریستی در خاورمیانه می شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۳۴۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به صحبت های اخیر تاج زاده یکی از چهره های اصلاح طلب در خصوص اجرای برجام منطقه ای در سوریه، اظهار داشت: اگر عاقلانه به مسئله سوریه نگاه کنیم، ما باید از سوری ها تشکر کنیم که در حال دفاع در مقابل گروه های تروریستی و تفکیری هستند و اکنون خط مقدم ما در کشور سوریه است و اگر نیروهای مقاومت در این کشور از خود دفاع نمی کردند، باید با داعش در مرز خودمان می جنگیدیم.
 
وی افزود: گروه های تکفیری و داعش دست نشانده استکبار در منطقه برای مبارزه با انقلاب اسلامی است و مهمترین هدفشان تبلیغ اسلام به صورت خشن در سطح جهان است و در حقیقت می خواهند با انجام کارهای تروریستی و وحشیانه به اسم اسلام، مانع از گسترش اسلام ناب محمدی در سطح جهان شوند.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: تاج زاده در حالی در خصوص برجام منطقه ای صحبت کرده است که ما در برجام هسته ای هم چیزی به دست نیاوردیم و مجلس شورای اسلامی 7 مورد در خصوص عهد شکنی های آمریکا را مشخص کرده است و قطعا اگر هوشیار رهبرانقلاب تا کنون نبود، ما سقوط کرده بودیم.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: برجام منطقه ای یعنی کلاه گذاشته سر مردم سوریه و عراق و زمینه سازی برای نفوذ بیشتر آمریکا و حامیانش در سطح منطقه که این امر باعث تقویت گروه های تروریستی در خاورمیانه می شود.

ارسال نظرات