رزمایش پدافند غیرعامل در تعدادی از مدارس شهرستان خلیل آباد با هدف ایجاد هماهنگی و حفظ آمادگی دانش آموزان برای مقابله با دشمن فرضی اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رزمایش پدافند غیر عامل که با محوریت حمله هوایی دشمن طرح ریزی شده بود صبح امروز در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه(س) و دبیرستان پسرانه آیت الله خامنه ای این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان، دانش آموزان و معلمان برگزار شد.

مجتبی شاکری، فرماندار خلیل آباد در جریان برگزاری مانور پدافند غیرعامل در مدرسه حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: دشمن در تمام لحظات به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است و پدافند غیر عامل یعنی باید در همه امور تدبیر کنیم و کاری انجام دهیم که در مقابل تهدیدات دشمن کمترین آسیب به ما وارد شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید فضای مجازی را جدی بگیرند، خاطر نشان کرد: فضای مجازی و امکانات متنوع اطلاع رسانی با گستردگی خود، جرایم، گناهان و تهدیدات را بیشتر می کند.

شاکری با تاکید بر اینکه باید خود را به سلاح ایمان مسلح کنیم، اذعان کرد:تحصیل میتواند بهترین راه برای در امان ماندن از تهدیدات دشمن در بخش های مختلف باشد.

وی همچنین تصریح کرد: شهید فهمیده در ابتدای جنگ امنیت و آسایش را به ارمغان آورد و با فرهنگ بسیجی خود در مقابل تهدیدات دشمن ایستاد.

فرماندار خلیل آباد در پایان بر مسئله آموزش تاکید داشت و گفت: آموزش بسیار حائز اهمیت است و می تواند در مواقع لزوم و خطر به ما کمک کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها