خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آمده است

13 آبان سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی با استکبار جهانی

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان آمده است: 13 آبان سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی با استکبار جهانی را گشوده است.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۱۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: آبان ماه، یادآور رخدادهای سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت غیور و آزاده ایران است که به رهبری داهیانه پیری مدبر سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی با استکبار جهانی را گشوده است. 13 آبان اذهان این ملت انقلابی را به سه واقعه بزرگ تاریخی سوق می‌دهد. این روز یادآور تبعید معمار کبیر انقلاب و پیشرو آزادگان جهان در سال 1342، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر غرورآفرین لانه جاسوسی شیطان بزرگ و سمبل استعمار و استکبار در جهان در سال 1358 است.

این بیانیه می‌افزاید: این روز به همه مستضعفان جهان آموخت که می‌توانند استعمارگران و یاغیان را به مزبله تاریخ سپرده و هویت خویشتن را با نفی همه قدرت‌های استعماری بازآفرینی کنند.

در این بیانیه آمده است: نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی‌های مطالبه‌گری و عدالتخواهی هم‌صدا با سایر ملل مسلمان و آزادیخواه اعلام کرده است که نظام کفر به پایان راه خود رسیده و دیری نخواهد گذشت که شاهد فروپاشی و اضمحلال آنها باشیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) ضمن گراميداشت اين روز بزرگ و ادای احترام به ساحت مقدس همه شهدای والا مقام اسلام و امام شهیدان و 7 هزار بانوی شهید ، به جهانيان اعلام مي‌دارد با سر لوحه قراردادن آیه ی شریفه «اطیعوالله واطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» ضمن تبعیت کامل از رهنمودهای ولی امر مسلمین تمامی حرکت های اختلاف افکنانه را، که به قصد تضعیف وحدت مسلمین طراحی شده اند، محکوم می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما زنان بسیجی با فصل‌الخطاب دانستن مواضع و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در تمام زمینه‌‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور ضمن محکومیت تسلیح تکفیری‌ها در منطقه، جهت به راه انداختن جنگ برادرکشی و درگیری در سوریه، اعلام می‌داریم همانگونه که در گذشته مادران، همسران و خواهران دلیر ایران اسلامی در کنار برادران همرزمشان انقلاب را به ثمر نشانده، امروز حمایت مادی و معنوی از مدافعان حرم را که غیورانه و جان بر کف به دفاع از حریم آل‌الله برخاسته‌اند، سرلوحه کار خویش قرار داده و تا حصول نتیجه، دلیرانه پشتیبان برادران غیورمان در دفاع از حرم عمه سادات؛ حضرت زینب (س) هستیم و بیعت خونین خویش را با حسینیان زمان اعلام می‌داریم.

در این بیانیه آمده است: سازمان بسیج زنان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با پیروی کامل از منویات امام و مقتدای خویش، سخنان گهر بار این پیر فرزانه را که فرمودند «امروز نبرد جمهوری اسلامی با استکبار همان نبرد پیغمبران با طواغیت زمان، با شیاطین انس و جن است و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر قدرت‌های مداخله‌جو و استکباری»، نصب العین خویش قرار داده و یکپارچه و متحد شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهد.

در بخش دیگر این بیانیه می‌افزاید: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) به نمایندگی از تمامی جامعه زنان انقلابی کشور بالاخص زنان بسیجی ایران اسلامی ، اعلام میکند که مبارزه با آمریکا را ادامه خط مبارزه انبیاء و اولیاء با فراعنه و گروههای معارض حق و حقیقت می‌داند و با قدرت در راه رفع ترس و ظلم استکبار از سر عالم و مسلمانان جهان ایستاده است.

در این بیانیه آمده است: بانوان بسیجی استان همدان با قامتی استوار اعلام خواهند کرد که آمریکا هنوز دشمن شماره یک ملت و کشور ما و بلکه دشمن بشریت و صلح و امنیت جهانی است و تا آمریکا و استکبار و سلطه وجود دارد، راه مقاومت و ایستادگی و مبارزه با استکبار همچنان پرقوت و پرقدرت ادامه خواهد داشت.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و راه شهدای عزیز مدافع حرم و سرداران و فرماندهان والامقام آنها به‌ویژه حبیب‌ ابن مظاهرِ این لشکر، سردار شهید حاج حسین همدانی، از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (زیده عزه) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی خود را در تعجیل در فرج امام عصر (عج) تقدیم حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) می‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات