مقدسی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان
نماینده مردم اراک در مجلس از اشراف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بر جزئی‌ترین مسائل ورزش سخن گفت و افزود: اگر سلطانی‌فر در نوبت پیش رأی آورده بود وضع ورزش کشور این گونه نبود.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۹۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز سه‌شنبه 11 آبان در جلسه علنی مجلس و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به سابقه مدیریتی، ذکاوت و شناخت وسیع و عمیق وی از ورزش ایران و جهان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به حق آقای سلطانی‌فر را دایره‌المعارف ورزش می‌داند. 

وی با تأکید بر اینکه مشکلات ورزش فرابخشی است و نمی‌توان تنها یک وزیر را مسئول آن دانست به اهتمام سلطانی‌فر بر ورزش دانش‌بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: آقای سلطانی‌فر روحیه تعامل و تفاهم قوی داشته و ارتباط خوبی نیز با سایر اعضای کابینه دارند.

همچنین سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در موافقت با مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پینشهادی ورزش و جوانان به سابقه دو ساله معاونت موفق سلطانی‌فر در سازمان تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: آقای سلطانی‌فر از اصالت خانوادگی برخوردار است و پدرش از معتمدان محل زندگی‌اش بوده است.

وی با اشاره به اینکه سلطانی‌فر 12 سال استاندار بوده و بر جزئی‌ترین مسائل اشراف دارد، خاطرنشان کرد: جمع زیادی از ورزشکاران در حمایت از ایشان بیانیه دادند که تأییدی بر عملکرد او در حوزه ورزش است.

مقدسی با تصریح بر اینکه سلطانی‌فر هیچگاه از حوزه ورزش دور نبوده است، گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان 23 سال قبل «خانه جوان» را تشکیل داد نه امروز که مد شده است.

وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر در مورد بانوان دو اعتقاد دارد اول اینکه به ورزش بانوان توجه نشده است و دوم اینکه باید از بانوان در مدیریت‌های ورزشی استفاده کرد.به گزارش فارس، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از توجه خاص سلطانی‌فر به ورزش قهرمانی سخن گفت و با اشاره به اینکه او به همه سؤالات نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی با اشراف پاسخ داد، گفت: در دوره مدیریت وزرای ورزش قبلی آنچه خواسته مردم بود انجام نشد و اگر آقای سلطانی‌فر در نوبت پیش که به مجلس معرفی شده بود رأی آورده بود وضع ورزش کشور این گونه نبود. 

این نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در انتها اظهار داشت که سلطانی‌فر در ابعاد گوناگون ورزش اشراف داشته و همچنین حرمت نمایندگان را می‌داند.

ارسال نظرات