نماینده بندرعباس در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ:
نماینده مردم بندرعباس، گفت: مبنای حرکت مجلس در مواجهه با فتنه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و برپایه آن عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۷۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 11 آبان‌ماه) پارلمان در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: لازم است که ما در رای اعتماد به وزار در چارچوب اخلاق اگر مخالفتی داریم، مخالفت کنیم. 

وی با بیان اینکه قانون باید ملاک عمل نمایندگان در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی باشد، افزود: در کنار قانون ارائه اسنادی که کلام ما را اثبات کند، منطق حرکت نمایندگان باید قرار گیرد. 

نماینده مردم بندرعباس در مجلس اضافه کرد: رای اعتماد و یا عدم رای اعتماد ما به وزرا بار امانتی بر روی دوش فرد قرار می‌دهد؛ ما هم مانند آقای قاضی‌زاده نماینده فریمان معتقدیم که حال فرهنگ خراب است. فرمایشات رهبر انقلاب نقشه راه حرکت ما باید قرار گیرد. 

آشوری تازیانی با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ مانند سایر حوزه‌ها ما دچار فرافکنی هستیم، اظهار کرد: فرهنگ عرصه گسترده‌ای است که در یک وزارتخانه نمی‌توان آن را خلاصه کرد. 

وی افزود: باید در جهت رفع دغدغه‌های اساسی فرهنگی که گفتمان جمهوری اسلامی توسط رهبر انقلاب مطرح شده است، حرکت و این مشکلات را برطرف کنیم. 

به گزارش تسنیم، نماینده مردم بندرعباس در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مبنای مواجهه مجلس با فتنه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و برپایه آن عمل می‌کنیم.
ارسال نظرات