خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی :

هر کس بخواهد به دیانت ما ضربه بزند جلویش می ایستیم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امروز وظیفه من و شما به عنوان طلبه و مبلغ دینی بیان احکام و حفظ جامعه اسلامی در راستای دیانت و دینداری است و هر کسی که خواسته باشد به این مسیر ضربه بزند باید جلوی آنها ایستاد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۶۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، با حضور حجت الاسلام گرائیلی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی، امام جمعه ، جمعی از علمای اهل سنت و شیعه شهرستان و سرمربیان حلقه های صالحین شهرستان زیرکوه،همایش بصیرت انقلابی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در این همایش با اشاره به پیدایش فرقه های تکفیری گفت: متاسفانه اتحاد کامل بین گروههای اهل سنت و شیعه وجود ندارد و تفکرتکفیری از میان جمعیت 1 میلیارد و 200 میلیون نفری اهل سنت برخاست.

حجت الاسلام گرائیلی با تاکید بر حفظ وحدت ، خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم گروههای تکفیری و داعش چگونه بوجود آمد و تفکر آنها چه اهدافی را دنبال می کند و وظیفه ما در برابر این تفکر چیست.

وی بیان داشت: جمعیت اهل سنت به 4 گروه تبدیل شده است و هیچ گروهی گروه دیگر را قبول ندارد و متاسفانه این اختلاف و فرقه گرایی در بین شیعیان نیز وجود دارد.

گرائیلی اذعان داشت: دشمنان از این جریان حداکثر استفاده را می برند و اتفاقاتی که امروز در دنیا می افتد زیر سر صهیونیست است و 21 صدم درصد جمعیت دنیا یعنی یهودیان برنامه حدود 99 و نیم درصد مردم دنیا را برنامه ریزی می کنند و برای فقر و ثروت و جنگ و امکانات و زندگی مردم دنیا تصمیم گیری می کنند.

مدیر کل اوقاف استان ادامه داد: امروز وظیفه من و شما به عنوان طلبه و مبلغ دینی بیان احکام و حفظ جامعه اسلامی در راستای دیانت و دینداری است و هر کسی که خواسته باشد به این مسیر ضربه بزند باید جلوی آنها ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه باعث شد جامعه اسلامی قدرت مدار و عزت مدار باشد و آنچه باعث شد بزرگان آن زمان از سلاطین و قدرتمندان نظامی در جریان اسلامی زانو بزنند و تمکین کنند فرمایشات حضرت محمد(ص) بود.

گرائیلی با بیان اینکه ما هم باید به دوران تبلیغ برگردیم، گفت: دوران تبلیغ چند خصوصیت دارد و هر گونه خشونت و درگیری را منع می کند و حاکم را ولی امر می داند و مخالفت با حاکم را حرام می داند.

امام جمعه زیرکوه در این همایش با تسلیت ایام محرم، اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم در شرایط امروزی ، انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن است و این موضوع دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا با تاکید بر بصیرت افزایی و حفظ وحدت،خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان زیرکوه هیچ اختلاف و تفرقه ای بین علما و برادران شیعه و سنی وجود ندارد و همه با هم در کنار هم برادرانه زندگی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها