رئيس سازمان ورزش بسيج در در دوره تخصصي آموزش مديران تربيت بدني نواحي شمال غرب كشور در زنجان گفت: آموزش و توسعه زير ساخت ها دو ركن اصلي برنامه ششم توسعه ورزش بسيج است.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۵۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، دوره تخصصی آموزش مدیران تربیت بدنی نواحی شمال غرب کشور با حضور سردار یزدانی در زنجان آغاز شد.در ادامه برگزاری برنامه های مدیریت آموزش بسیج در راستای توسعه آموزش با رده های میانی تربیت بدنی بسیج، سومین دوره تخصصی آموزش مدیران تربیت بدنی نواحی شمال غرب کشور به میزبانی زنجان آغاز شد.

این دوره تخصصی که 80 مدیر تربیت بدنی نواحی از استان های زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان حضور دارند، صبح امروز با حضور سردار یزدانی رئیس و مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج آغاز شد.

 سردار يزداني در اين دوره  گفت:امروزسبک برخورد دشمن برای جلوگیری از از پیشرفت نسل جوان تغییر کرده است و باید با استفاده از شیوه های نو برای پیشرفت جوانان برنامه ریزی کرد که ورزش یکی از این ابزار ها می باشد.

رئيس سازمان ورزش بسيج اظهار داشت: در کل دنیا ورزش مهمترین ابزار برای سرگرمی، تندرستی و سلامت جوانان است و ورزش به عنوان یکی از ابزار های قدرتمند سیاسی و اقتصادی امروز دنیا می باشد و در صورت عدم توجه به این ابزار قدرتمند خودمان و کشور در این مورد ضرر خواهيم كرد.

سردار يزداني در ادامه با اشاره به برنامه هاي بسيج در ورزش گفت: قبل از برنامه پنجم توسعه 267 سالن ورزشی داشتیم که بعد از برنامه پنجم توسعه به 3000 سالن افزایش یافت و توسعه فضا های ورزشی و تربیت نیروی متخصص با تلاش های فراوان این موضوع تحقق یافت .

وي با اشاره به اولويت هاي برنامه ششم توسعه خاطر نشان كرد: در برنامه ششم توسعه زيرساخت ها و آموزش دو رکن اصلی هستند و تربيت نیروی انسانی و فضاهای ورزشی ایجاد شده در طی برنامه پنجم توسعه در برنامه ششم هم ادامه پيدا مي كند.

 قرار است شرکت کنندگان در این دوره یک روزه با شرکت در کارگاه های تخصصی با آخرین علوم روز مدیریت تربیت بدنی آشنا شوند.
ارسال نظرات