خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: بعد از انقلاب نیز دفاع همه جانبه بسیج دانش آموزی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی وعلمی نقش موثری در شکل گیری اهداف انقلاب داشتند چراکه راه شهدا، ایستادگی، مقاومت و پیشرفت است.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۳۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهید شاخص دانش آموز "احمد نظیف" با حضور مسیولان و دانش اموزان در مدرسه فاطمه الزهرا خضری دشت بیاض برگزار شد.

یکی از راویان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در این یادواره با بیان اینکه شهدا مهر تفکر خلاق بودند گفت: شایسته است با الگو گیری از سیره و رفتار شهدای دانش اموز از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده وبدنبال تحقیق وپژوهش های اثر گذار در زندگی اجتماعی خود باشیم.

" ناظری" با بیان اینکه شهدا با انتخاب درست خود و برای دفاع از ارزشهای الهی و اسلامی قدم در راه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گذاشتند افزود: شهدا به بالاترین درجه شهادت نایل آمدند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: بعد از انقلاب نیز دفاع همه جانبه بسیج دانش آموزی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی وعلمی نقش موثری در شکل گیری اهداف انقلاب داشتند چراکه راه شهدا، راه ایستادگی، مقاومت وپیشرفت است.

وی هم چنین بیان کرد: اگر امروز صحنه های گناه را مشاهده کنیم و نسبت به آن گناه واکنش نشان ندهیم مطمینا در آینده دچار مشکل خواهیم شد پس همانند شهدا باید از تعلقات دنیا گذر کرد و به خدا التماس و دعا کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها