امروز د 129 دانش آموز پسر شهرستان بانه عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۳۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پس از پایان سه مرحله اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی دختران مدارس بانه به مناطق عملیاتی شمالغرب ، امروز اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران مدارس بانه با بدرقه مسئولین به مناطق عملیاتی شمالغرب آغاز شد.
 
سرهنگ احمد فرجی جانشین سپاه بانه در آئین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: امروز  نخستین  مرحله از  کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران مدارس شهرستان بانه عازم منطق عملیاتی شمالغرب کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه این کاروان زیارتی متشکل از 129 نفر دانش‌آموز پسر دوره متوسطه دوم از مدارس بانه می باشند افزود: این کاروان در قالب 3 اتوبوس امروز عازم منطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بانه و سنندج خواهند شد که این دانش آموزان  در ابتدا از مناطق عملیاتی بانه در سیران‌بند دیدن خواهند کرد و سپس  برای بازدید از مناطق عملیاتی سنندج عازم مرکز استان خواهند شد.

 

فرجی گفت: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان بانه امشب نیز در رزمایشی که تحت عنوان مردان آسمانی در پادگان رسول اکرم(ص) سنندج برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد  و فردا صبح نیز از تپه الله‌اکبر، باشگاه افسران و خانه کرد سنندج در مرکز استان کردستان بازدید و دیدن مکرده و به امید خدا بعد از ظهر وارد شهرستان بانه خواهند شد.


وی آشنایی دانش‌آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی را بهترین و مهم‌ترین سلاح برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: بازدید از این مناطق و بازگویی خاطرات آن دوران می‌تواند در دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی آنها تاثیرگذار باشد.

 

ارسال نظرات