در نشست «انقلاب اسلامی و مقابله با خطر نفوذ» مطرح شد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: مسئله نفوذ خطرناک‌ترین و مهمترین تهدید علیه انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۱۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  صبح امروز (سه‌شنبه 11 آبان) در نشست انقلاب اسلامی و مقابله با خطر نفوذ و رونمایی از کتاب «جریان شناسی نفوذ در انقلاب‌ها» با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های من این است که بسیاری از سخنان و نوشته‌ها به روز نیست، گفت: بسیاری از مکتوبات دارویی را که به جامعه می‌دهند متناسب با درد جامعه نیست، زمان شناسی، جریان‌شناسی و دشمن‌شناسی شاخص‌هایی دارد که نویسندگان باید بتوانند متناسب با آنها اثری ارائه کنند تا نیازهای جامعه را درمان کند.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه فراوانی یک اصطلاح در کلام رهبر معظم انقلاب بیانگر اهمیت و حساسیت آن موضوع است، گفت: اگر بر کلام و گفتمان رهبری در چند سال اخیر مروری داشته باشیم، ایشان بر اصطلاحات و واژه‌هایی همچون استحکام درونی نظام، جهاد کبیر و انقلابی‌گری بسیار تکیه داشتند. یکی از واژه‌های مهم در کلام رهبری واژه نفوذ بود،  توقع می‌رفت در هر موضوعی که ایشان بحث می‌کنند نویسندگان و دیده‌بانان جامعه دست به قلم شوند و مردم را نسبت به آن موضوعات هوشیار کنند اما متاسفانه آن مقدار که درخور شأن جامعه است، این کار انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ خطرناک‌ترین و مهم‌ترین تهدید علیه انقلاب است، خاطرنشان کرد: انقلاب ما چهارمین انقلاب توحیدی در تاریخ بود. اگر انقلاب حضرت نوح و حضرت موسی را انقلاب توحیدی به حساب بیاوریم و همچنین انقلاب پیامبر (ص) در صدر اسلام را، انقلاب اسلامی چهارمین این انقلاب‌هاست و نباید سرنوشت این انقلاب به سرنوشت انقلاب‌های گذشته دچار شود. ما در برابر تاریخ مسئولیت داریم از انقلاب دفاع کنیم و باید نفوذ را از زمان گذشته و دور مورد واکاوی قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به انقلاب حضرت موسی (ع) متذکر شد: در این انقلاب با عالمی به نام «بلعم باعورا» برخورد می‌کنیم که طبق روایات علت سقوط این عالم گرایش دادن وی به سمت فرعون و در برابر رهبر الهی جامعه قرار گرفتن است. در انقلاب صدر اسلام نیز پیامبر اکرم هزینه‌های زیادی به خاطر نفوذی‌ها پرداخت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه حادثه عاشورا معلول مسئله نفوذ در اسلام بود، تصریح کرد: مشاور معاویه که در زمان یزید نیز در کنار او بود، یک عنصر رومی بود که نقشه قتل امام حسین(ع) را  به یزید می‌دهد. 

وی افزود: آمریکا با استفاده از نقشه جهانی‌سازی ایده‌های صهیونیست‌ها را دنبال می‌کند. کشورهایی مثل ژاپن و چین دچار پارادوکس و تضاد بین فرهنگ ملی و فرهنگ غربی شده‌اند و فرهنگ این کشورها استحاله شده است و استراتژیک‌ترین نقطه دنیا برای آمریکا جهت استحاله فرهنگی، ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه  مشکل امروز ما داخلی است و دشمن در درون خانه ما نفوذ کرده گفت: باید بگویم نفوذ انجام گرفته است اگر نفوذ سیاسی را در ادراک سیاسی مسئولان بدانیم و نفوذ فرهنگی را در ادراک مردم، نفوذ سیاسی تا حدی شکل گرفته است.  رهبر معظم انقلاب با تمام وجود در دوران رهبری‌شان در برابر غده سرطانی آمریکا ایستادند اما متاسفانه برخی مسئولین بخشی از این غده سرطانی را وارد کشور کردند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه اگر عمق استراتژیک کشور را تحویل بدهیم و در برابر آمریکا تسلیم شویم، باز هم مشکل ما حل نمی‌شود خاطرنشان کرد: حسنین هیکل نویسنده بزرگ مصری می‌گوید ملت مصر باید از ملت ایران یاد بگیرند، ایران در برابر آمریکا ایستاد و امروز صاحب موشک بالستیک است اما من چگونه بگویم که هر شب 3 میلیون مصری در قبرستان می‌خوابند و این تفاوت یک کشور انقلابی با کشوری است که تسلیم آمریکا شده است.

ارسال نظرات