خبرهای داغ:
عضو کمیسیون صنعت و معدن :

نبود سرمایه درگردش و بدهی به بانک ، دوعامل بازدارنده تولید

کد خبر: ۸۷۷۰۹۹۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون احمدی دربازدید از واحد های صنعتی افزود : بخشی از مشکلات صنعت ها واصلاح قوانین با همکاری دولت رفع خواهد شد.
وی اضافه کرد : بعضی ازمشکلات هم مربوط به بحث نظارتی است ، که باهمکاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانها به دنبال رفع آنها هستیم.
نبود سرمایه درگردش و بدهی به بانک ، دوعامل بازدارنده تولید 

معاون امورصنایع وزارت صنعت معدن وتجارت هم از رشد دوبرابری تولیدات در مقایسه باسالهای گذشته خبردادومبلغ آن را 800 هزارمیلیاردتومان بیان کرد.
صالحی نیا همچنین نیازصنایع به نقدینگی راباتوجه به ارزش نهاده های تولید200هزارمیلیاردتومان درکشوربیان کرد و افزود: پیش بینی می شودامسال140هزارمیلیارتومان آن را تامین کنیم.
 
نبود سرمایه درگردش و بدهی به بانک ، دوعامل بازدارنده تولید
 
 
وی ادامه داد : درزمینه اولویت پرداخت تسهیلات به صنایع ، تصمیم گیرنده کارگروه های رفع موانع تولید دراستانها هستند .
بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان درمجلس شورای اسلامی هم در این بازدید از تلاش مجمع نمایندگان برای دعوت ازمراجع تصمیم گیری کشور برای درآمد صنعت وتشکیل کارگروه برای رفع موانع تولید خبرداد.
 
نبود سرمایه درگردش و بدهی به بانک ، دوعامل بازدارنده تولید 

وی همچنین با توجه به کشاورزی بودن شهرستان خواستار توسعه صنعت مبتنی بر کشاورزی شد.
فرماندار شهرستان تاکستان هم تعداد واحدهای صنعتی  که در این شهرستان با مشکل روبرو هستند را 18 واحد از 438 واحد بیان کرد.
سیاوش طاهرخانی با بیان اینکه صنعت این شهرستان درمقایسه بامناطق دیگراستان مشکلات کمتری دارد افزود: پتانسیل بالای شهرستان از نظر نزدیکی معادن ومخازن میتواندآنرا به بهشت سرمایه گذار تبدیل کند.
وی همچنین تصریح کرد : باهماهنگی بانکها و کاهش موانع اداری سعی داریم زمینه جذب سرمایه گذار حتی سرمایه گذارخارجی رافراهم کنیم.
مدیران واحدهای صنعتی هم نبود نقدینگی وقوانین ثابت رامهم ترین مشکل خودبیان کردند. این بازدید در صبح امروز توسط 23 نفر از اعضای عضو کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید ، بازدید از دو واحد صنعتی فولاد آذرتاک و یاتاقان بوش در تاکستان نیز صورت گرفت.

7001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار