تهیه‌کننده "ناسور" گفت: این فیلم در حال حاضر در کربلا اکران شده و امیدواریم طی چند روز آینده نیز کانادا و آمریکا اکرن شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۹۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، تهیه‌کننده "ناسور" گفت: این فیلم در حال حاضر در کربلا اکران شده و امیدواریم طی چند روز آینده نیز کانادا و آمریکا اکرن شود. داریوش دالوند گفت: خوشبختانه  طی چند روز گذشته از با تبلیغ از سوی رسانه ملی و عشقی که اباعبدالله در دل های مردم گذاشته است، شاهد استقبال خوبی از «ناسور» در کشور هستیم، به خصوص استقبال مدارس از این انیمیشن رو به افزایش است به گونه ای که هر روز دو تا 3 سالن سینما ویژه اکران برای مدارس به سالن های اکران کننده «ناسور» اضافه می شود و این مسئله برای ما جای تعجب و خوشحالی دارد.

تهیه کننده «ناسور» اظهار داشت: «ناسور» را بارها با قشرهای مختلف مردم دیده ایم و نظری که کارشناسان درباره این اثر دارند این است که کار گرافیکی «ناسور» برای همه رده های سنی مناسب است و این اثر رده سنی 8 سال به بالا را پوشش می دهد. به عبارت دیگر مخاطب بزرگسال با دیدن این انیمیشن تصور نمی کند که در حال تماشای یک کار ویژه مخاطب کودک و نوجوان است وبرعکس کودکان و نوجوانان نیز وقتی «ناسور» را می بینند احساس خستگی نمی کنند.

دالوند اظهار داشت: در اوایل برای اینکه رده سنی اثر را بتوانیم به طور دقیق مشخص کنیم، مایل بودیم بیشتر رده سنی بزرگسال «ناسور» را تماشا کنند و نکته جالب اینجاست که قشر بزرگسال از لحاظ احساسی با «ناسور» درگیر می شوند و به شکل شگفت انگیزی با فیلم ارتباط برقرار کرده و اشک هایشان جاری شده و دل هایشان می لرزد.

وی درباره اکران های بین المللی «ناسور» گفت: این فیلم در حال حاضر در کربلا اکران شده و امیدواریم طی چند روز آینده در کانادا و آمریکا نیز اکرن شود، با این حال هنوز برای اکران این اثر در لبنان به نتیجه نرسیده ایم، در حالی که تصور می کردیم اولین کشوری که «ناسور» در آن اکران شود، لبنان خواهد بود؛ همچنین کشور ترکیه هم برای پخش و توزیع «ناسور» به صورت DVD و پخش تلویزیونی کشور خوبی خواهد بود.

تهیه کننده «ناسور» در همین زمینه اظهار داشت: نسخه «ناسور» به زبان عربی و فارسی و همچنین نسخه این اثر با زیرنویس انگلیسی آماده نمایش است؛ ما عمدتا دو مخاطب فارسی زبان و عرب زبان برای «ناسور» داریم، البته دسته سومی از مخاطبان هم هستند که یا پدر و مادرشان به کشورهای اروپایی مهاجرت کردند و یا خودشان به این کشورها رفته اند و به همین دلیل احاطه آنها به زبان مادری شان که فارسی یا عربی است، کم شده که برای این قشر نسخه با زیرنویس انگلیسی را تهیه کرده ایم.

وی درباره اکران فیلم در شهرهای فاقد سینما گفت: تا الان موسسه راوی فیلم از اکران فیلم «ناسور» در شهرهای فاقد سینما مانند دیلم و خورموج پشتیبانی کرده است و از امروز نیز اکران «ناسور» را در شهر رامهرمز خواهیم داشت و تلاش می کنیم که اثر را در شهرهای فاقد سینما هم به نمایش بگذاریم؛ چرا که گلایه های زیادی تا به امروز به دستمان رسیده مبنی بر اینکه چرا «ناسور» در شهرهای فاقد سینما مانند شوشتر اکران نمی شود.

دالوند تصریح کرد: مخاطب کودک تشنه تماشای این اثر خواهد بود، سعی می کنیم این تشنگی را با اکران های بدون تشریفات برطرف کنیم.

تهیه کننده «ناسور» درباره حضور «ناسور» در جشنواره های بین المللی خاطر نشان کرد: گرافیک این اثر به گونه ای است که می توانیم «ناسور» را در جشنواره های بین المللی به نمایش بگذاریم، ولی داستان اثر عاشورایی است؛ با این حال سعی کردیم موضوع را به گونه ای پیش ببریم که افرادی که اطلاعی از عاشورا ندارند نیز به تماشای این اثر بنشینند به همین دلیل سعی می کنیم که «ناسور» را در جشنواره های دینی ایتالیا و آرژانتین به نمایش بگذاریم و برای مابقی جشنواره ها نیز هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

گفتنی است، از 9 آبان ماه تا پایان هفته آینده در اهواز دو سینما مختص اکران «ناسور» اختصاص داده شده  تا دانش آموزان مدارس بتوانند به راحتی به تماشای این اثر عاشورایی بنشینند.
ارسال نظرات