مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه دید خدا با دید ما خیلی متفاوت است، گفت: چیزی که در شهید اتابه دیده می شد اخلاصش بود.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۸۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه، مدرس حوزه علمیه شامگاه گذشته، ۱۰ آبان در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید «محمد اتابه» که با حضور پر شور خانواده معظم شهدا، مردم و جمعی از مسئولان در مسجد جامع بخش گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: در یک معامله فروشنده، خریدار، کالا، قیمت و سند معامله شرط است.

وی با بیان اینکه در شهادت خریدار خدا و  فروشنده مومنان هستند، افزود: قیمت جان مومنان بهشت است که سند آن کلام الهی در سوره توبه است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دید خدا با دید ما خیلی متفاوت است، گفت: چیزی که در شهید اتابه دیده می شد اخلاصش بود.

حجت الاسلام خیرخواه با بیان اینکه اخلاص شهدا باعث شد تا هیچ چیزی آنها را از مبارزه باز ندارد، تصریح کرد: شهید «حامد کوچک زاده» هم با ویژگی اخلاص زیاد دیده می شد.

وی با بیان اینکه شهدا معامله ای بی نظیر کردند، یادآور شد: شهدای مدافع حرم مدافعین عزت، شرف و استفلال کشورمان هستند.

رزمنده گیلانی مدافع حرم دفاع از حرمین را دفاع از غیرت، شرف و ناموس دانست و اظهار کرد: قیمت بالاتر را خدا به کسانی داده است که در راه خدا به شهادت می رسند.

به گزارش بسیج، شهید مدافع حرم «محمد اتابه» متولد ۱۳۶۶ بود. او چندی پیش به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت و در حومه حلب توسط تروریست های تکفیری به مقام شامخ شهادت رسید. از او یک پسر ۲ ساله به نام امیرحسین به یادگار مانده است.

ارسال نظرات