خبرهای داغ:
آيين تجليل از نخبگان و فعالان عرصه هاي فرهنگي اجتماعي بازنشسته سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۶۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، طي آييني از نخبگان و فعالان عرصه هاي فرهنگي اجتماعي بازنشسته سپاه استان سمنان تجليل به عمل آمد.
اين آيين با حضور بازنشستگان سپاه استان سمنان در سالن جلسات ستاد سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان با سخنراني سخنرانان عموزاده از اساتيد برجسته دانشگاهي و حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان به همت بسيج پيشكسوتان و كانون بازنشستگان سپاه استان سمنان برگزار شد.
در اين آيين به موضوعات و مسائل روز با طرح سئوال از جانب حاضران در جلسه پرداخته شد.
عموزاده استاد برجسته دانشگاه با اشاره به حساسيت شرايط حال حاضر به جهات مختلف و انواع و اقسام هجمه هاي دشمنان بر عليه انقلاب و نظام اظهار داشت: نبايد اجازه دهيم كه مقدسات و ارزش هاي اسلامي و اخلاقي و انقلابي ما مورد هجمه دشمنان داخلي و خارجي قرار گيرد؛ چرا كه عده اي در حال كارشكني هستند.
وي تصريح كرد: عده اي نمي توانند ببينند كه نوجوان 13 ساله ما در دفاع مقدس چه حماسه اي آفريد و نمي خواهند اين حماسه آفريني به نسل جوان و نوجوان امروز منتقل شود براي همين است كه مانع تراشي و بهانه جويي مي كنند  وبراي همين است كه متن مربوط به شهيد فهميده را از كتابهاي درسي دانش آموزان حذف كردند.
عموزاده تأكيد كرد: بايد دشمن شناس باشيم و سپس انقلاب را معرفي كنيم و بشناسيم و راه انقلاب و شهدا راهي روشن است و بايد در همين مسير حركت كنيم.
حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان نيز در سخناني با تأكيد بر سخنان رهبر معظم انقلاب در باب جهاد كبير و چرايي تأكيد رهبر بر اين امر خطير اظهار داشت: بايد تابع محض ولي فقيه و گوش به فرمان ايشان باشيم.
وي آگاهي و بصيرت بخشي به عموم مردم را از وظايف و رسالات مهم برشمرد و گفت: مباحث و موضوعات مهمي از جمله انتخابات را در پيش رو داريم كه بايد در اين مسير گوش به فرمان رهبري باشيم.
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: دشمنان عليه انقلاب و نظام برنامه ريزي مي كنند و هدفشان براندازي نظام بوده و هست؛ بنابراين بايد بيش از پيش هوشيار و بيدار باشيم.
بر اساس اين گزارش؛ در پايان از تعدادي از نخبگان و فعالان عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي بازنشسته تقدير و تجليل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها