خبرهای داغ:
رییس اداره بهزیستی هندیجان گفت:به منظور حفظ سلامتی بینای کودکان بین ۶و۳ساله برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم به مدت ۲ماه در مدارس ابتدایی ، خانه های بهداشت ، مهدکودک های شهری و روستایی هندیجان با معاینه بیش از ۵۰۰نفر کودک و مربیگری ۴۰نفر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱


ماشالله مکتوفی ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:یکی از برنامه های مهم ، مفید وتأثیر گذار برای سلامتی کودکان اجرای معاینات چشم برای پیشگیری از تنبلی است .

وی افزود: برای پیشگیری سریع از تنبلی چشم کودکان یک پایگاه ثابت بیناسنجی درهندیجان راه اندازی شده که درحال خدمات دهی است.

وی بابیان تعداد مهدکودک های تحت پوشش اداره بهزیستی هندیجان گفت:حدود ۵مهد کودک شهری و ۷مهد کودک روستایی درهندیجان بصورت منظم فعال هستند و برنامه های متنوع فرهنگی وهنری ،علمی را آموزش می دهند.

مکتوفی رییس اداره بهزیستی هندیجان عنوان کرد:در۹مدرسه ابتدایی هندیجان پیش دبستانی وجود دارد که معاینات بینا سنجی و آموزش پیشگیری از تنبلی چشم با همکاری اداره آموزش وپرورش برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت درحفظ سلامت کودکان بیان کرد:یکی از اولویت های مهم بهزیستی شهرستان اهمیت دادن به حفظ سلامت  وبهداشت کودکان است که دراین باره کارهای خوبی اجراء شده و این روند بصورت منظم ادامه خواهد داشت.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها