خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه مراسم فتح سوسنگرد در سراسر استان برگزار خواهدشد، گفت: در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، استان میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۹۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی قاسمی صبح امروز در جلسه سی و ششمین سالروز آزادسازی سوسنگرد با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت: استکبارجهانی از ابتدا ظلم های زیادی بر علیه انقلاب اسلامی ایران انجام داده است و هنوز هم این جنایات برعلیه این انقلاب ادامه دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: تا ظلم باشد ما در مقابل ظلم خواهیم ایستاد؛ گفت: از ویژگی های انسان موحد این است که در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه هدف از بزرگداشت ستاد آزادسازی سوسنگرد این است که ما هیچ وقت فداکاری های رزمندگان و شهدای این عملیات را از یاد نبریم افزود: دشت آزادگان منطقه وسیعی از استان خوزستان است که در حین آزادسازی سوسنگرد این شهرها نیز آزاد شدند.

قاسمی یادآورشد: ملت غرور ایران هیچ وقت در مقابل استکبار جهانی سر خم نکردند و تا پای جان سر حرف خود برای دفاع از اسلام و انقلاب ایستادند.

وی با بیان اینکه سال گذشته برنامه های خوبی در سالروز فتح سوسنگرد در سراسر استان برگزارشد؛ عنوان کرد: نهادهای فرهنگی، علمی و پژوهشی همکاری حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در برنامه ها این مرکز هستند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: استان در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) استان میزبان سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان اینکه تشییع این شهدا در سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) خواهد بود، گفت: یک شهید در حسینیه جماران و دو شهید دیگر در روستای درح از توابع شهرستان سربیشه دفن خواهند شد.

قاسمی با بیان اینکه تا کنون 114 شهید گمنام در 38 نقطه سراسر استان دفن شده اند، تصریح کرد: با این سه شهید تعداد شهدای گمنام دفن شده به 117شهید و در 40نقطه خواهند رسید.

گفتنی است، تشکیل ستاد گرامیداشت فتح سوسنگرد در فرمانداری ها ، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، اعزام سخنران ها و شب شعر، کرسی آزاد اندیشی و دعوت از رزمندگان در دانشگاه ها، برگزاری یادواره شش شهید استان در این عملیات، آذین بندی وبرگزاری مراسم مختلف در خصوص این عملیات در ادارات و نهادها، مساجد و مدارس، ارسال پیام به مناسبت فتح این عملیات در فضای مجازی، از دستور العمل های این جلسه بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها