حمیدرضا پورنوروز
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام/
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور حداکثری مردم با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۶۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله 13 آبان ماه خبر داد و گفت: راهپیمایی 13 آبان ماه در استان ایلام همزمان با تمام استان های کشور با حضور حداکثری مردم با شکوه تر از سال های دیگر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: مسیر راهپیمایی شهر ایلام از میدان 22 بهمن آغاز و به سمت چهار راه رسالت و در انتها به میدان شهید کشوری ختم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام امورات فرهنگی این راهپیمایی تدارک دیده شده است؛ اظهار کرد: از حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام بعنوان سخنران راهپیمایی دعوت شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان ایلام، با دعوت از تمامی مردم استان ایلام برای حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود؛ اذعان کرد: در پایان این راهپیمایی با قرائت بیانیه و تایید آن با شعار های کوبنده مردم همیشه در صحنه ایلام بار دیگر استکبار جهانی را محکوم خواهیم کرد.


ارسال نظرات