خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین:

آمریکا هیچ وقت از سر دشمنی خود با ملت ایران کوتاه نخواهد آمد

مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین گفت: روشن ترین پيام حضور در راهپیمایی عظيم ملی و اعتقادی 13 آبان، استکبارستیزی و اعلام انزجار از استكبار جهاني است.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

 اکبری مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: فرهنگ ما نشات گرفته از فرهنگ عاشوراست وامام حسین(ع)در سال 61هجری ودر صحرای کربلا،ایثار ومقاومت را که نشات گرفته ازمقابله با استکبار زمانه که همان شمر زمان واطرافیانش بود به نمایش گذاشت.

اکبری گفت: در حالی که فرهنگ ما ،فرهنگ ایثار ومقاومت است رئیس جمهور در سخنان خود در طی چند سال گذشته اعلام می کند قالب قیام عاشورا بحث صلح بوده است در حالی که مقابله با استکبار زمان وایستادگی ومقاومت در برابر مستکبرین زمانه را امام حسین(ع)به نمایش گذاشت.

وی افزود: مصداق این جریان درحال حاضرعینیت دارد واستکبار زمانه بنا به فرموده امام(ره) ومقام معظم رهبری آمریکاست ومقابله با استکبار زمانه در دستور کارما است.

مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین تصریح کرد: از ابتدای خلقت آدم تاکنون فرهنگ مقاومت همیشه پیروز بوده است واین فرهنگ منشائی برای استحکام بخشی وماندگاری بهتر بوده است .

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز ما شاهدرشد گروههای مقاومت در بین آحاد جهان هستیم که فرهنگ مقاومت را ترویج می دهند واین در حالی است که این فرهنگ ایستادگی ومقاومت ازسوی برخی مسئولین دولتی تبدیل به فرهنگ مذاکره می شودوفرهنگ امام معصوم را به فرهنگ مذاکره ومصالحه تبدیل می کنند درصورتی که پیام عاشورا مقاومت وایستادگی در مقابل استکبار ستیزی زمان خودش است.

اکبری گفت: ما شاهد بد عهدی های آمریکا در مذاکرات هسته ای وبرجام بودیم ومقام معظم رهبری هم بارها به مسئولین دراین زمینه تذکر دادند وبیان داشتند که آمریکا هیچ وقت از سردشمنی خود با ملت ایران کوتاه نخواهد آمد لذا درروز 13آبان قشر دانشجوونخبگان دانشگاهها قوی تر ومنسجم ترازهمیشه فرهنگ ایثار ومقاومت را به عنوان یک فرهنگ غنی وانقلابی به نمایش خواهند گذاشت وبه تمام جهانیان ثابت خواهند کرد مذاکره با استکبار جهانی همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند وبه مسئولین هم تذکر داده اند هیچ فایده ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) که قصددشمنان این است که اسلامیت راازنظام جمهوری اسلامی بگیرند، گفت: حضور پرشور دانشجویان در روز 13آبان در کنار سایراقشارمردم تمام نقشه های دشمن وخیانت ها وبدعهدی های آمریکا رانقش برآب خواهدکرد.

اکبری گفت: روشن ترین پيام حضوردراین راهپیمایی عظيم ملی و اعتقادی، استکبارستیزی واعلام انزجار از استكبار جهاني است که دانشجویان در کنار سایر اقشار جامعه این انزجار وتنفر خودرا از آمریکا اعلام خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین همچنین از برپایی نمایشگاه استکبار ستیزی در دانشگاههای قاین به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی خبر داد وگفت:این نمایشگاهها با هدف شناساندن خیانت هاوقساوت های استکبار جهانی به دانشجویان برپا می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار