فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد

بررسی 43 موضوع اجتماعی و فرهنگی در کارگروه‌های تخصصی بسیج دشتی

بوشهرـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در فاصله دو مجمع 43 مورد از موضوعات مهم در کارگروه‌های تخصصی بررسی و به مجمع بسیج دشتی ارسال شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹



 



به گزارش خبرگزاری بسیج  از شهرستان دشتی، علی غضنفری در اجلاس مجمع عمومی بسیج شهرستان دشتی که با موضوع کارگروه اقتصادی و بانوان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های که در بین دو اجلاس مجمع صورت گرفت شناسایی افراد برجسته، نخبه، تحصیل کرده و صاحب نظر در بسیج اقشار بود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: تشکیل شورای بسیج اقشار و کارگروه‌های حضوری، برگزاری جلسات توجیهی و انتخاب رئیس، نایب رئیس و دبیر در شورای اقشار بسیج و کارگروه‌های موضوعی از دیگر برنامه‌ها در ناحیه سپاه امام رضا (ع) بوده است.

وی ادامه داد: کارگروه‌های اقتصادی، بانوان، فرهنگی، سیاسی و دفاعی انجام و کارگروه‌های سلامت، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی در حال انتخاب رئیس و نایب رئیس هستند.

نایب رئیس اول مجمع عمومی بسیج شهرستان دشتی با بیان اینکه سه موضوع مهم اجتماعی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی توسط کارگروه‌ها به مجمع ارسال شده است، یادآور شد: در فاصله دو مجمع 43 مورد از موضوعات مهم در کارگروه‌های تخصصی بررسی و به مجمع بسیج دشتی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: موضوع‌های اجتماعی شامل هنجارشکنی و روزه‌خواری، حجاب و عفاف، دیابت در جامعه، بیماری‌های قلب و عروق، چگونگی ایجاد انگیزه کارمندان و حضور در نمازهای جمعه و جماعت، اقامه نماز در ادارات، عفت لباس، زبان، امر به معروف و نهی از منکر، شبکه‌های اجتماعی، روحیه جهادی، تعلیم و تربیت، اشتغال جوانان و اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های ارسالی به مجمع عمومی بسیج شهرستان بوده است.

 

ارسال نظرات