رئیس قرارگاه عمار گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یک عملیات روانی مهم است که اگر آمریکایی ها و اسرائیلی ها ببینند که ملت ما بیش از سابق در میدان عمل پای کار هستند روحیه خود را از دست می دهند و این مسئله مقدمه ای می شود برای بیداری ملت های محرومی که در خود آمریکا زندگی می کنند.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۳۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام مهدی طائببا بیان اینکه دشمن امروز همچنان روحیات استکباری خود را ادامه داده و خیلی نرم وارد حریم فرهنگ و سیاست ایران شده است، گفت: نبرد بین حق و باطل تا پیروزی حق هم چنان ادامه دارد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به وعده خداوند در قرآن کریم مبنی بر خلافت صالحین روی زمین، افزود: بنابراین تا تحقق وعده الهی یک مبارزه مستمر نیاز است و تردیدی نیست که در برابر این وعده الهی، استکبار که امروز مظهر آن آمریکاست به میدان می آید.

طائب با بیان اینکه امام خمینی ( ره ) آمریکا را شیطان بزرگ می دانست، تصریح کرد: آمریکا که یک  شیطان بزرگ است با همه قوا تلاش می کند می کند که ایمان و عمل صالح  را از بین ببرد تا بتواند جلوی تحقق وعده الهی که همان خلافت صالحین بر روی زمین است را بگیرد .

وی در ادامه عنوان کرد: از آنجایی که با تحقق این وعده استکبار نابود خواهد شد و سلطه گری و چپاول گری های آمریکا از بین می رود لذا هر چه در توان دارد به میدان می آورد تا جلوی این کار را بگیرد.

رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: شاید روزی این اقدامات مستکبرانه آمریکا برای مردم قابل لمس نبود ولی امروز می بینیم هر کجا که اتش جنگی است آمریکا هم هست و خود او جنگ را شروع کرده است.

اعتراف نامزدهای انتخاباتی آمریکا به ایجاد گروه تکفیری داعش

طائب بیان کرد: امروز در مناظرات انتخاباتی آمریکا، کلینتون و ترامپ متوجه می شویم که داعش نیروی آمریکایی ها بوده و  و خودشان آن را درست کردند و وقتی یعنی  ترامپ این حرف را به هیلاری می زند، او این مسئله را انکار نکرد و فقط گفت که این کار غلطی است که اسرار آمریکا را فاش می کنی.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها با داعش عراق، سوریه و لیبی را به هم ریختند تا گورستانی درست کنند و اگر صدای کشتار مردم توسط داعش به گوش دنیا نمی رسد به دلیل فراوانی جنایات آن ها در عراق است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ایران اوج استکباری ستیزی خود را از بین بردن اسرائیل می داند، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی می خواهد مظهر ایمان و عمل صالح شود و به همین دلیل نقطه عملیاتی خود را نقض اسرائیل قرار داده که نماد و رگ حیات آمریکاست یعنی اگر این رژیم اشغالگر از بین برود آمریکا فرو خواهد پاشید.

طائب خاطر نشان کرد: آمریکا تمام توان خود را گذاشته تا جمهوری اسلامی را از درون فرو بریزد و بالاترین اقدام او هم این است که این استکبار ستیزی را از مردم ما بگیرد ، یعنی مردم آن هدف متعالی را که دارند، فراموش کنند.

وی تاکید کرد: تا هنگامی که مردم ایران هدف مقدمه سازی برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) که برای تحقق وعده الهی است فراموش نکنند، می توانند مانع این کار آمریکا و اسرائیل شوند بنابراین تمام تلاش خود را می کنند که این جرثومه فساد از بین برود.

آمریکا و اسرائیل با حضور پررنگ مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان روحیه خود را ازدست می دهند

رئیس قرارگاه عمار، حذف روحیه استکبارستیزی از ملت ایران را هدف عالی آمریکایی ها خواند و گفت: همانطور که مردم ایران در ۲۲ بهمن و روز قدس هر ساله قوی تری از سال قبل به میدان می آیند در روز ۱۳ آبان پررنگ تر از سال های قبل جنبه استکبار ستیزی خود را به رخ عالم بکشانند.

طائب تشریح کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یک عملیات روانی مهم است که اگر آمریکایی ها و اسرائیلی ها ببینند که ملت ما بیش از سابق در میدان عمل پای کار هستند روحیه خود را از دست می دهند و مردم کشور آمریکا آرام  آرام متوجه می شوند که بیهوده مالیات آن ها صرف فروپاشی ایران می شود .

وی ادامه داد : استمرار روحیه استکبارستیزی ملت ایران مقدمه ای می شود برای بیداری ملت های محرومی که در خود آمریکا زندگی می کنند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به بیداری برخی از مردم آمریکا اظهار کرد : جریان وال استریت یک ظاهری از این قضیه بوده و این دعوای انتخاباتی آمریکا نشان دهنده باطن خراب این کشور است که این برج آبی که می بینید از درون پوسیده است و یک قل می خواهد که بیفتد .

طائب در پایان خاطر نشان کرد: شعار استکبار ستیزی مردم ما بالاترین ضربه برای فروپاشی سریع تراستکبار است .

انتهای پیام/


بوتیا

ارسال نظرات