خبرهای داغ:
رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای مواد مخدر شهرستان اردستان
حسن فخرل رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای مواد مخدر شهرستان اردستان در گفتگو با پایگاه خبری اردستان نیوز گفت:دشمن مي خواهد كه جوانان ما بي تفاوت وبي رگ ،بي اعتنا ودل سپرده به شهوات ، غرق در فساد ومـــواد مخـدر باشند.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۷۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای مواد مخدر شهرستان اردستان  افزود:رقم سیاه بزهکاری در جرایم و به ویژه مواد مخدربالاست و همه معتادان  ابتدا ازمصرف  سیگار شروع کرده اند.

وی تصریح کرد:  بیش از ۵۰ درصد معتادین بین ۱۷ تا ۳۰ ساله هستند و سن اعتیاد به شدت در حال کاهش است و میزان خشونت در جوانان و به ویژه معتادان به مواد صنعتی بیشتر است.

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای مواد مخدر شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد مجرمان معتاد هستند و انگیزه غالب سارقان تامین مواد نئشه آور است.

وی اعتیاد را عامل بیماری بیش از ۷۰ درصد مبتلایان به ایدز و هپاتیت،محکومیت ۶۰ درصد  از مجرمان، ۸۰درصد از خوددرصد کشی و دیگرکشی، خشونت، فحشا و سرقت ها ،۵۵ درصد طلاق ها و۶۵ درصد کودک آزاری و همسرآزاری ها عنوان کرد.

وی از علل فردی گرایش به سمت مواد را کمبود اعتماد بنفس ،تمایل به اعمال زشت و خلافکارانه،  بیماریها و اختلالات جسمی و روانی،کنجکاوی،  غرور کاذب،نداشتن قدرت نه گفتن،ازدواجهای ناموفق وبیکاری دانست و افزود:تبعیض بین فرزندان، مشاجره و اختلاف بین والدین،خانواده نابسامان، رعایت نکردن مسائل اعتقادی و دینی،تربیت غلط وخانواده آسان گیر و خانواده سخت گیر نیز از علل های خانوادگی گریش به سمت مواد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها