امام جمعه عسلویه:

برخی به بهانه اشتغال بومی‌ها در پارس جنوبی، نورچشمی‌ها را به کار می‌گیرند

بوشهرـامام جمعه عسلویه گفت: برخی افراد در تاسیسات صنعت نفت به بهانه اشتغال نیروی بومی، نورچشمی‌ها را به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۷۷۰۶۷۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی، اجتماعی شیعه و سنی شهرستان عسلویه اظهار داشت: امروز در عسلویه شاهد وحدت، انسجام و یکپارچگی در کنار رأفت، محبت و دوستی بین اقشار مختلف به‌ویژه شیعه و سنی هستیم.

وی بیان کرد: مردم ساکن عسلویه در تمام صحنه‌ها از جمله انتخابات، راهپیمایی‌ها و ... حضوری چشمگیر داشته و دارند و با همدلی و برادری در کنار هم زندگی می‌کنند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به مشکلات جدی در عسلویه گفت: آلودگی محیط زیست مشکل مهمی است که موجب معضلاتی هم برای مردم شده و بیماری‌های صعب العلاجی هم گریبانگیر مردم این منطقه کرده که باید فکر اساسی برای این مشکل کرد.

هاشمی‌نژاد بیکاری و عدم به‌کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی عسلویه را از دیگر مشکلات این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: خدمات ارزنده نظام را نباید نادیده گرفت اما حقایق را باید در جای خودش بیان کرد.

وی اضافه کرد: مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی در حد شعار و حرف باقی مانده است و برخی افراد در تاسیسات صنعت نفت به بهانه به‌کارگیری نیروی بومی، اما نورچشمی‌ها را به کار می‌گیرند.

امام جمعه عسلویه تأکید کرد: در دولتی که شعار امید را سرلوحه کار خودش قرار داده باید به جوانانی که به تازگی مشغول کار شدند امید بدهیم نه اینکه بعد مدت کوتاهی، این افراد از کار بیکار شوند.

هاشمی‌نژاد خواستار شهر شدن چاه مبارک و بیدخون از توابع شهرستان عسلویه شد و بیان داشت: چاه مبارک و بیدخون شرایط لازم برای شهر شدن را دارند و انتظار داریم مسؤولان شهرستان و استان پیگیری لازم برای تبیل این دو منطقه به شهر را انجام دهند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار