بوشهرـ جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ساخت ۱۱۲۱ منزل ویژه محرومان در روستاهای استان بوشهر آغاز شده که اکنون برخی از این واحدها بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۹۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، جانشین  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان  بوشهر در بازدید از مراحل ساخت منازل مسکونی ویزه محرومین که به همت سپاه و کمیته امداد ساخته می شود گفت: فاز  اول ساخت و ساخت  این منازل به همت سپاه و کمیته امداد ویژه محرومان جامعه آغاز شده است.

سرهنگ حمید خرم دل افزود: نهضت خانه سازی ویژه مستمندان  سبب امیدواری و ترویج روحیه امید و نشاط در بین نیازمندان،کم کردن دغدغه این نیاز که از نیازهای اولیه این خانوداه ها می باشد و همچنین سبب می شود تا مهاجرت از سطح روستاهها به شهره کمتر شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح به همت سپاه و کمیته امداد هفت استان در کشور به عنوان استانهای اجرایی طرح انتخاب شده اند و کار ساخت و ساز نیز از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است و ادامه دارد .

وی ابراز کرد: استان بوشهر نیز با ساخت هزارو صدو یک واحد مسکونی در بین هفت استان کشور  بیشترین  سهمیه ساخت و ساز واحدها ی مسکونی را در سال جاری در مرحله اجرا دارد که در روستاها ویژه محرومین و مستمندان ساخته خواهد شد.

وی یکی از نیازهای مردم در این بخش را نیاز به منزل مسکونی دانست که با تصمیم و برنامه ریزی مسئولان سپاه و کمیته امداد سعی شده است تا  مشکلات در این زمینه به حداقل برسد و نیازمندان صاحب منزل شوند.

وی ابراز داشت: سپاه هرجا که احساس نماید که  نظام و کشور و مردم به کمک نیازمندند وارد عمل می شود و اکنون در زمینه فرهنگی، زیر ساختی، حوزه سازندگی، ساخت خانه های بهداشت، مدرسه، خانه عالم حسینیه ها و مساجد اقدام بسیار خوبی را انجام داده است یا در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گناوه مرحله اولیه ساخت تعداد 100 واحد مسکونی از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است و کار ساخت تعدادی از این واحدها 90 درصد اجرا شده است.

وی بیان داشت : در پانزده روز اینده نیز کلید تعداد 36 واحد از این منازل ساخته در تعدادی از روستاههای شهرستان گناوه اماده تحویل می شود

لازم به یاداوری است : تعداد 100 واحد مسکونی در شهرستان گناوه در 15 روستا شامل شول، فخراوری، گاوسفید، چهارروستایی، چهار برج، گشویی، چهارمحل، محمد صالحی، مال محمود، چم شهاب، عباسی، بهمنیاری، محمدی و روستای مجنون در حال ساخت وساز می باشد.

 
 /انتهای پیام
 
 
ارسال نظرات