مسئول آموزش پروژه بین‌المللی مشارکتی ایران و ژاپن(جایکا) در استان:
لزوم بیان جذابیت‌ها و زیبایی‌های طبیعت برای کودکان در راستای حفظ منابع طبیعی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئول آموزش پروژه بین‌المللی مشارکتی ایران و ژاپن (جایکا) بر لزوم بیان جذابیت‌ها و زیبایی‌های طبیعت برای کودکان در راستای حفظ منابع طبیعی تأکید کرد
کد خبر: ۸۷۷۰۵۸۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شوییچی یاماشیتا مسئول آموزش پروژه بین‌المللی مشارکتی ایران و ژاپن(جایکا) اظهار کرد: باید برای ایجاد علاقه نسبت به طبیعت در کودکان زیبایی‌ها و جذابیت‌های آن مطرح شود.

مسئول آموزش پروژه بین‌المللی مشارکتی ایران و ژاپن(جایکا) عنوان کرد: ایجاد انگیزه در کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و باید اهمیت منابع طبیعی و محیط زیست برای کودکان و نوجوانان بیان و نهادینه شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش با مفاهیم و نمادهای کودکانه افزود: استفاده از افرادی که در آموزش به کودکان تجربه دارند، مهم بوده و باید از مربیان علاقمند به طبیعت و باورمند به آموزش در این راستا استفاده شود.

یاماشیتا خاطرنشان کرد: در کشور ژاپن در سال‌های گذشته برای آموزش حفظ منابع طبیعی از توانمندی مربیان بخش کودک استفاده شده و نتایج مطلوبی داشته است.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت نهادهای مختلف بسیار با اهمیت بوده و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش اثرگذاری در آموزش و ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت خواهند داشت.

ارسال نظرات