آموزش حفاظت از منابع طبیعی به کودکان ضروری است

کارشناس آموزش و ترویج مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش به کودکان در راستای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در این استان ضروری است
کد خبر: ۸۷۷۰۵۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ هومان خاکپور در دوره ی آموزشی مهارتهای برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان اظهار کرد: آموزش به قشر کودک در راستای حفظ و احیای طبیعت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

کارشناس آموزش و ترویج مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای ارائه مطالب با بیان کودکانه، آموزش کارشناسان منابع طبیعی مهم و ضروری بوده و اداره کل منابع طبیعی استان در همین راستا در این دوره از توانمندی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان بهره‌مند شده است.

وی بیان کرد: عشق به طبیعت و باور به اثرگذار بودن آموزش از عوامل بسیار مهم در امر آموزش و اثرگذاری آن در راستای حفظ طبیعت بوده و لازم است علاقمندی و دوستی با طبیعت در افراد مختلف بیش از پیش نهادینه و به کودکان منتقل شود.

خاکپور اظهار داشت: امید است با انجام این اقدامات با همکاری ارگان‌های مختلف به ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش گام‌های مؤثری در حوزه ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت و محیط زیست برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار