یادوراه شهدای دانش‌آموز در کوهرنگ برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز با همت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کوهرنگ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمدرسه کار و دانش کوشش چلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۷۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام والمسلمین شهاب الدین طباطبایی امام جمعه شهرستان کوهرنگ در جمع دانش آموزان با اشاره به 13 آبان روز تسخير لانه جاسوسي امريکا و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني بيان داشت: اجازه نخواهيم داد اتحاديه اروپا و غرب در لباس دفتر حقوق بشر بار ديگر لانه جاسوسي در اين کشور باز کند که به دنبال مطالبات و خواست آمريکايي ها باشد.

وی افزود: ما فقط به حقوق بشري پايبنديم که براساس اعتقادات ديني و انقلابي مان باشد نه حقوق بشري که مدافع هم جنس بازها و اهانت کنندگان به ساحت قران و پيامبراسلام و مدافع رژيم کودک کش صهيونيستي است.

امام جمعه کوهرنگ افزود: اميدوارم ملت هميشه در صحنه ما بخصوص جوانان و نوجوانان با حضور با شکوه خود در راهپيمايي اين روز يکبار ديگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجديد بيعت کنند و استکبار ستيزي خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب بکشند درپایان دانش آموزان باسردادن شعار زنده باد مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از استکبار نشان دادند و به کمپین زنده
باد مرگ بر آمریکا پیوستند.

گفتنی است روز چهارشنبه یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه فردوسی میهه نیز برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار