مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) با حضورحجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سردار نظری فرمانده سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: پیروزی انقلاب در داخل مرزها طلیعه کوچکی از بابی بود که امام راحل در سال 57 به روی ما باز کرد.
 
وی بیان داشت: در مدرسه‌ای که امام(ره) ما را وارد ان کرد و تعلیم داد، ابتدا نگاه ما یک نگاه خیلی محدود بود و افق‌هایی که امروز خدا برای ما باز کرده و فضاهایی که امروز ایجاد شده برای ما قابل درک نبود.
 
حسینی در ادامه سخنان خود افزود: امروز اعتباری که سپاه دارد از عمل و رفتار پاسداران است که ریشه در اعتقادات آنان دارد و این اعتقادات در مجموعه تداوم عقیدتی و برنامه‌های آموزش عقیدتی پایوران مدیریت می‌شود و این موضوع موجب می‌شود تا ارزش و جایگاه بحث تداوم آموزش‌های عقیدتی روشن شود.
 
در پایان حجت الاسلام موسی سلیمانی بعنوان مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار براتعلی امامی در مدت تصدی خود در این معاونت  تقدیر شد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار