خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: توسل به آموزه‌های دینی اهل بیت(ع) راهکار مطلوبی برای رفع تهدید نفوذ فرهنگی دشمن است که باید مورد توجه قشر جوان و نوجوان جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۵۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری پیش از ظهر امروز در همایش منادیان معروف که در سالن همایش‌های امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، شناخت شیوه‌های نفوذ استکبار جهانی را از اولویت‌های مورد نیاز جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: معرفی استکبار جهانی باید در میان اقشار مختلف جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی از انتخاب روز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یاد کرد و افزود: امسال همزمان با 13 آبان‌ماه تجمع بزرگی به منظور اعلام انزجار از استکبار جهانی در میدان روح‌الله برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: متن فرمایشات رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با محوریت تلاش برخی برای تحریف خط بنیان‌گذار کبیر انقلاب باید به صورت ویژه مورد توجه افراد بصیر جامعه اسلامی قرار گیرد؛ امیدواریم تا افرادی که خواب آمریکا را دیده و با تحریف خط امام خمینی(ره) برای تحقق خواسته‌های آمریکا تلاش می‌کنند، با عنایت الهی و تلاش ملت بصیر از خواب بیدار شوند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از راهکارهای مختلف برای تغییر باورهای دینی مردم استفاده کرده است، بیان کرد: توسل به آموزه‌های دینی اهل بیت(ع) راهکار مطلوبی برای رفع تهدید نفوذ فرهنگی دشمن است که باید مورد توجه قشر جوان و نوجوان جامعه قرار گیرد.
ارسال نظرات