مسئول تبلیغات کنگره سرداران، فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی خبر داد

پخش مستند «زینب» با روایتگری دختر شهید مدافع حرم از شبکه افق

مسئول تبلیغات کنگره سرداران، فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی از پخش مستند «زینب» با روایتگری دختر شهید مدافع حرم استان مرکزی در تاریخ 11 آبان‌ماه از شبکه افق خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۱۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

اسماعیل غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به ساخت مستند «زینب» توسط ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی، گفت: ساخت مستند «زینب» توسط کنگره سرداران و فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی برای شبکه افق در دو سال گذشته کلید خورد.

وی افزود: برای ساخت این مستند یک سال زمان صرف شده است؛ این مستند فردا شب در تاریخ 11 آبان‌ماه ساعت 20:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

مسئول تبلیغات کنگره سرداران، فرماندهان و 6200 شهید استان مرکزی تصریح کرد: این مستند با روایتگری دختر شهید مدافع حرم «محمد محسنی» است؛ شهید محسنی از شهدای تیپ فاطمیون است که در سال 92 در شهر حلب در درگیری با گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

غلامی خاطرنشان کرد: این شهید در مکتب عاشورا رشد یافته بود؛ عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) بود و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را وظیفه خود می دانست تا اینکه پس از بازگشت از پیاده روی اربعین مصمم برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه می شود.

وی افزود: ساخت مستند درباره این شهید کاملا اتفاقی شد چراکه تصمیم گرفتیم براساس ادای تکلیف به معرفی شهدای تیپ فاطمیون یا شهدای افغان بپردازیم که برای این منظور و به طور اتفاقی به سراغ شهید "محمد محسنی" رفتیم و جالب تر اینکه در زمان ساخت متوجه شدیم که شهید یک دختر هفت ساله به نام زینب دارد که راوی مستند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار