نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ولایت فقیه سند عزت، شرف، وحدت و استقامت ما در برابر کفر و شرک جهانی است که باید آن را حفظ کنیم؛ ستونی که امروز غرب و شرق هم به نقش آن در اقتدار و استقلال کشور اذعان دارند.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان بسیجی استان مرکزی هفته بسیج را فرصتی ارزشمند برای مرور تاریخ ماندگا انقلاب اسلامی دانست و گفت: ماه آبان و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای ورق زدن تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آبان ماه سال 43 یادآور سخنرانی تاریخی حضرت امام راحل درباره کاپیتولاسیون و جنایات رژیم منفور پهلوی است؛ این ماه فرصتی است که ارزیابی جامع و کاملی از حوادث این دوران داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شهادت شهید فهمیده، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نامگذاری سیزدهم آبان ماه به نام مبارزه با استکبار از جمله رویدادهای این ماه هستند.

وی افزود: رویدادهایی که باید برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود؛ امنیت امروز حاصل خون شهیدانی است که برای دفاع از آرمان ها از جان خود گذشتند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید به شرایط امروز منطقه و جهان گفت: امروز شرایط جدیدی را در منطقه و جهان شاهدیم نسل جوان ما باید با شجاعت، بصیرت و کمال خود را برای آینده ماندگار بسازد.

بسیج فرهنگ عزت، مسئولیت پذیری، شرف و آمادگی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل و الگوی موفقی برای پیشبرد اهداف نظام است در حقیقت بسیج فرهنگ است فرهنگ عزت، شرف، آمادگی همه جانبه است.

وی افزود: بسیج در جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس، جهاد صغیر مبارزه با دشمن و در جهادکبیر یعنی مقابله با نفوذ اجانب و توطئه‌های یعنی نه گفتن به بیگانگان و زیر بار ظلم نرفتن است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: باید با تقویت روحیه بسیجی در حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گام های ثمر بخشی برداشت؛ باید به عنوان یک بسیجی در همه جبهه ها آماده باشیم در جبهه علم و فن آوری، جبهه اقتصاد و فرهنگ باید با آمادگی مسیر را برای رشد و پیشرفت بپیمائیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان ارشد بسیج باید با تقویت فرهنگ بسیجی و گسترش روحیه استکبار ستیزی به خصوص در مدارس و دانشگاه‌ها به مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.

وی ادامه داد: استان مرکزی از ظرفیت های درخور توجهی برخوردار است؛ امروز فرصت را باید غنیمت شمرد و همه با دلسوزی هرچه تمام برای حفظ آرمان‌های اسلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و عزت جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان نباید خود را سرگرم کارهای بیهوده سازند، گفت: دانش آموزان، دانشجویان و امیدان آینده کشور نباید عمر خود را بیهوده هدر دهند و خود را اسیر ساختارهای ساختارشکن کنند؛ بدانید که همه مسئول هستیم باید برای عزت کشور تلاش کنیم.

مراقبت از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی یک اصل مهم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برای اینکه در مسیر عزت و اقتدار قرار گیریم نباید دام افراد فاسد گرفتار شویم متاسفانه در جامعه افراد آلوده زیاد هستند باید مراقب باشیم و هوشیار که در دام زهرآگین آنان گرفتار نشویم.

وی خاطرنشان کرد: در همه مراحل به عنوان یک اصل همیشه مراقبت از خود، نظام، ارزش ها، شخصیت خانواده باشیم سعی کنیم جریان صالحین باشد و شما دانش‌آموزان بسیجی باید در همه ابعاد به ویژه تربیتی، اخلاقی و علمی الگویی برای دیگر همکلاسی‌های خود باشید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امروز در خیمه ای زندگی می کنیم که ستون آن مقام عظمای ولایت است، سند عزت، شرف، وحدت و استقامت ما در برابر کفر و شرک جهانی؛ که باید آن را حفظ کنیم؛ ستونی که امروز غرب و شرق هم به نقش آن در اقتدار و استقلال کشور اذعان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به سیاست‌های اقتصادمقاومتی گفت: زن و مرد باید از همه امکانات و عناصر موجود در جامعه بهره لازم را داشته باشیم و در مسیر رشد قرار گیریم؛ بدانید که با قناعت و سخت کوشی می توان قله های بلند را کسب کرد و گرنه در سایه اسراف و تزویر هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود.

وی در پایان به نقش اثرگذار بسیج اشاره کرد و گفت: شما دانش آموزان به عنوان بسیج؛ عزت و شرف در همه عرصه ها نقش آفرین و سکاندار کشتی جمهوری اسلامی ایران به سمت قله های رفیع سربلندی هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات