خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان خبر داد

خدمات‌رسانی موکب شهدای مدافع حرم همدان در مرز مهران

معاون فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: موکب شهدای مدافع حرم همدان در مرز مهران به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۸۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

محسن کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه ۷ موکب در کربلای معلی آماده پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، اظهار داشت: یک موکب با نام شهدای مدافع حرم در مرز مهران در خدمت زائران خواهد بود .

وی با بیان اینکه بعد از گیت‌های خروجی برخی از زائران منتظر همسفران خواهند بود، گفت: یک شعبه از چهار شعبه موکب شهدای مدافع حرم بعد از خروجی ایران خدمات ارائه می‌دهد.

معاون فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان افزود: این معاونت بر اساس وظیفه برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نظر گرفته که به صورت مکتوب همراه بسته فرهنگی برای اجرا در موکب‌ها در اختیار مسئولین فرهنگی هر موکب قرار می‌دهد .

وی خاطرنشان کرد: طرح «اربعین ۹۵ همراه دوست شهیدم» با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم و زائران با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا می‌شود و انتظار می‌رود هر زائر با نصب عکس شهید دوست خود بر روی کوله پشتی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید ثواب زیارت را با وی تقسیم کند تا شاهد خلق جلوه‌هایی ویژه از این دوستی باشیم .

کرمی به طرح «نایب الزیاره رهبرم» اشاره کرد و افزود: این طرح نیز به منظور تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام لبیک به فرامین ایشان اجرا می شود.

وی همچنین از انتشار برنامه‌های نرم‌افزاری در قالب مداحی و ادعیه و زیارت در کانال معاونت فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با عضویت در کانال این معاونت به آدرس @atabat_hamedan از آخرین خبرها، اطلاعیه‌ها و همچنین آداب زیارت و سفر و نکته‌های کاربردی در سفر بهره‌مند شوند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات