بوشهرـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتی گفت: ما باید شكرگذار نعمت امنیت حاكم در كشومان باشیم و نگاه كنیم به امنیتی كه دركشورهای اسلامی و مسلمان مانند یمن، سوریه، عراق، افغانستان حاكم است كه در واقع هیچ امنیتی ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۸۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتی در جمع کارکنان گفت: كسانی كه ایمان دارند در راه رضای خدا با كفار مقابله می‌كنند و كسانی كه ایمان ندارند در راه شیطان و دل‌بخواه طاغوت می‌جنگند.

حجت‌الاسلام شاد، اظهار داشت: مسئله عقیده در وجود انسان حرف اول و آخر را می‌زند، لذا رزمندگان متدین و متعهد توجه داشته باشند این عزیزان سربازی كه می‌آیند برای نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت كنند فرصت بسیار خوبی است كه این جوانان با زیرساخت‌های عقیدتی و اسلامی و تشیع اهل‌بیت پرورش پیدا كنند؛ چون پرورش این افراد با اعتقادات، دنیایی را آباد می‌كند.

وی تأكید كرد: ما باید قدر دین‌مان، شهیدان‌مان، مدافعین حرم و رهبرمان را بدانیم كه از عصمت و طهارت اهل‌بیت(علیهم‌السلام) نشأت گرفته و باعث ایجاد امنیت در كشورمان شده است.

این مقام مسئول اظهار كرد: ما باید شكرگذار نعمت امنیت حاكم در كشومان باشیم و نگاه كنیم به امنیتی كه دركشورهای اسلامی و مسلمان مانند یمن، سوریه، عراق، افغانستان حاكم است كه در واقع هیچ امنیتی ندارند.

وی بیان كرد: نعمت‌های الهی تا از دست انسان نرود قدر آن‌ را نمی داند پس ما باید قدر این نعمت امنیت را بدانیم و از ایجادكنندگان آن قدردانی کنیم.

حجت الاسلام شاد خاطرنشان كرد: امام(ره) فرمود: عاشورا را حفظ كنید تا عاشورا همه چیز شما را حفظ كند؛ اگرعاشورا نبود آیا می‌توانستیم در 8 سال دفاع مقدس در برابر 45 كشور جهان و قدرتمندكه صدام را كمك می‌كردند دوام بیاوریم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: الان زمان، زمان بسیار سختی شده و باید زیاد تلاش كرد، دشمن بی‌مهابا در زمینه‌های مختلف برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران تبلیغ می‌كنند و به شدت زیربمباران تبلیغات زهرآگین دشمن هستیم. لذا در این اوضاع و احوال نمی‌توان بی تفاوت بود و باید مراقب جوانان‌مان باشیم؛ چون در آخرالزمان دین نگه داشتن همچون نگهداری آتش سرخ در كف دست،‌ سخت و مشكل است.

ارسال نظرات