خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: حرف بی منطقی که گفته می شود دشمن وجود ندارد خودش یک توطئه است که مردم را از دشمن غافل کنند و این خود زنگ خطر بزرگی است.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۶۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدعلی مؤمن زاده ، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی از اسناد زنده و به روز توطئه گری آمریکا با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از مسلمات دینی و تاریخی وجود دشمن است افزود: وقتی که ما پذیرفتیم خیر و شر وجود دارد این خود به خود جبهه بندی صورت گرفته و در جای جای قرآن هم از دشمن و شناخت داشتن از دشمن سخن گفته شده است.

وی عنوان کرد: دشمن همیشه وجود دارد، دشمنی می کند و حرف بی منطقی که گفته می شود دشمن وجود ندارد خودش یک توطئه است که مردم را از دشمن غافل کنند و این خود زنگ خطر بزرگی است که افرادی پیدا شوند که بگویند دشمن وجود ندارد.

محمد مزگی نژاد مسئول بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی در پایان بیان کرد: بسیج دانشجویی برای 13 آبان برنامه های مختلفی دارد که برنامه های شاخص آنان دعوت از دو نفر از اساتید برجسته کشوری دکتر محسن شاطر زاده و حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در سطح دانشگاه ها است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها