رئیس سازمان ورزش بسیج در سفر به اراک بر تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی بسیج تاکید کرد و با خانواده های شهدای مدافع حرم دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۹۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، سردار یزدانی در سفر به استان مرکزی در جریان آخرین فعالیت های بسیج در حوزه ورزش این استان قرار گرفت.

رئیس سازمان ورزش بسیج در این نظارت ستادی از سالن های 9 دی و صالحین بسیج استان مرکزی بازدید کرد و بر تجهیر و تکمیل سالن های ورزشی بسیج تاکید کرد و از مسئولان تربیت بدنی سپاه استان خواست هر چه زودتر این سالن ها راه اندازی و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

در ادامه سردار یزدانی از مراحل آماده سازی گردان ذولفقار استان مرکزی که آماده حضور در همایش سراسری اقتدار که روز 9 دی برگزار می شود، بازدید کرد و برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت کرد.

دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های سردار یزدانی در اراک بود، رئیس سازمان ورزش بسیج با حضور در گلزار شهدای اراک، با خانواده های شهدای انصاری، مسلمی، بابایی، قربانی و زهره وند دیدار کرد و بر سر مقبره این شهدا حاضر شد.

سردار یزدانی در ادامه بازدید ستادی که با حضور داود آذرنوش رئیس سازمان ورزشکاران همراه بود، به گود زورخانه متقین اراک رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های ورزشکاران باستانی کار اراکی قرار گرفت.

ارسال نظرات