راهپیمایی روز 13 آبان تأثیر فراوانی در امنیت مراسم اربعین حسینی خواهد داش

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان که با حضور مسؤولان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، در خصوص اهمیت حضور در مراسم 13 آبان اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه باید حضور چشمگیری در این راهپیمایی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۷۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبنگار خبرگزاری بسیج:حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی  در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان که با حضور مسؤولان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، در خصوص اهمیت حضور در مراسم 13 آبان اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه باید حضور چشمگیری در این راهپیمایی داشته باشیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: چنگال کثیف و خونی آمریکا در عراق، سوریه و یمن امروز کاملاً قابل ‌مشاهده است.

فتاح‌دماوندی افزود: با نسل‌کشی در یمن و از بین رفتن اقتصاد، فرهنگ و زیربناهای این کشورها، دست آمریکا برای همه رو شده است.

امام جمعه دماوند با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی و تقارن آن با روز 13 آبان بیان کرد: راه‌پیمایی 13 آبان می‌تواند تأثیر فراوانی در امنیت مراسم اربعین داشته باشد.

فتاح‌دماوندی بیان کرد: سال گذشته تقریباً نیمی از امنیت مراسم اربعین در عراق بر عهده کشور ایران بود که به نحو احسن انجام شد.

وی گفت: زمانی که در بزرگراه‌های کشور عراق، عکس‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای مشاهده می‌شود، یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان می‌افتیم که چه سختی‌هایی را برای امنیت ایران متحمل شدند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: پیام 13 آبان بسیار باارزش است؛ نباید فکر کنیم چون ما در شهرستان هستیم، پس این مراسم اهمیت ندارد؛ زیرا امروز در عصر ارتباطات سرعت انعکاس این اخبار بسیار بالاست.

فتاح‌دماوندی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بسیج، پایگاه‌های و حوزه‌های مقاومت در روز 13 آبان به‌صورت جدی استفاده کنیم، عنوان کرد: باید تبلیغات و فضاسازی روانی در خصوص حضور در راه‌پیمایی 13 آبان را مطابق با عزاداری امام حسین (ع) انجام دهیم.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این روز باید در انعکاس اخبار این مراسم توجه ویژه‌ای داشت.

فتاح‌دماوندی گفت: باید روز بانشاطی را برای دانش‌آموزان رقم زد و می‌توان با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در حاشیه راه‌پیمایی این امر را اجرا کرد.

وی بیان کرد: با تبلیغ در مساجد و هیأت‌های مذهبی باید از تمام اقشار جامعه درخواست کرد تا در این راه‌پیمایی شرکت کنند؛ نه اینکه این مراسم صرفاً برای دانش‌آموزان باشد.

امام جمعه دماوند اظهار کرد: باید با حضور در مراسم روز 13 آبان، روح امام و شهدا را شاد کنیم و مسأله استکبارستیزی را زنده نگه داریم.

ارسال نظرات