خبرهای داغ:
طي آييني با حضور جانشين سپاه استان سمنان؛

رؤساي سه قشر بسيج و رسانه،‌ حقوقدانان و علمي و پژوهشي سپاه استان سمنان معرفي شدند

رؤساي سه قشر بسيج از جمله حقوقدانان، بسيج و رسانه و بسيج علمي و پژوهشي سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان طي آييني با حضور جانشين سپاه استان سمنان معرفي شدند.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۷۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، با حضور اسحاق هراسانيان جانشين سپاه استان سمنان آيين توديع و معارفه روساي اقشار بسيج و رسانه،‌ حقوقدانان و علمي و پژوهشي استان سمنان برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، از زحمات حميد رهايي رييس سازمان بسيج حقوقدانان استان سمنان تقدير و عليرضا ميري به سمت رياست اين سازمان معرفي شد.

همچنين از زحمات مرتضي عبداللهي رئيس سازمان بسيج و رسانه تقدير و علي مسلمان به عنوان رياست سازمان بسيج و رسانه استان سمنان معرفي شد.

و از زحمات جعفري رياست اسبق بسيج علمي و پژوهشي استان سمنان تقدير و جلالي به عنوان رييس جديد اين قشر از بسيج معرفي گرديد.

گفتني است؛ اسحاق ‌هراسانيان جانشين سپاه استان سمنان در اين آيين ضمن تقدير و سپاس از زحمات روساي اسبق و آرزوي موفقيت و كاميابي براي روساي جديد اين اقشار اظهار داشت: بسيج بايد محور كار فرهيختگان و نخبگان باشد.

وي با تأكيد بر اهميت بسيج و قداست لباس بسيجي گفت: همه اقشار بسيج از حساسيت و اهميت بالايي برخوردار هستند و بايد ضمن به كارگيري افراد نخبه و موثر در اجتماع برنامه هاي خود را به احسن وجه انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها