كارشناس مسائل سياسي:

عده‌ای در کشور جاده صاف کن امریکا هستند

کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: جمع اندكي در ايران كه خط سازش و همراهي با آمريكا را سر مي‌دهند، جاده صاف‌كن و پياده نظام استكبار هستند.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۶۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید جلال اميني در جمع پايوران و بسيجيان سپاه ناحيه مقداد مشهد اظهار داشت: 13 آبان روز اعلان برائت از آمريكا و بهانه اي براي تجديد پيمان با آرمان‌ها و ارزش‌هاي امام راحل و انقلاب است.
 
وی گفت: جوانان انقلابي ما در 13 آبان، با توكل و ايستادگي كه متكي بر ايمان و بصيرت بود، توانستند لانه جاسوسي آمريكا در ايران را از بين ببرند و اين نشان دهنده پيشتازي نسل جوان انقلابي در صحنه شجاعت و جسارت بود كه روز انزجار از آمريكا را رقم زد.
 
وي ادامه داد: گراميداشت 13 آبان كاركردهايي دارد كه مي تواند انسجام ملي مردم را در سايه توجه به دشمني مشترك و بزرگ آمريكا و افزايش روحيه اتكا به نفس و خودكفايي ناشي از تحميل شرايط تحريم را به همراه آورد كه همان پيشرفت كشور خواهد بود.
 
اميني اذعان داشت: جمع اندكي در ايران كه خط سازش و همراهي با آمريكا را سر مي‌دهند روز به روز تضعيف شده كه اين خود تحت تاثير خودباختگي و ترس از آمريكا يا وابستگي فكري و شيفتگي آنان است كه تاكنون جاده صاف‌كن و پياده نظام استكبار بودند.
 
وي گفت: حقانيت اقدام به موقع و شجاعانه ملت ايران، روز به روز آشكارتر ونيز ضرورت ايستادگي و مقاومت در برابر نظام سلطه بيشتر از گذشته احساس مي شود كه يادآور خوبي خواهد بود بر سابقه دخالتها و ظلم هايي كه نظام سلطه و آمريكا بر ملت ايران روا داشته اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها