خبرهای داغ:
سرهنگ مرادی بابیان اینکه ۳۰ هزار رزمنده هزار کیلومتر از این شهرستان پیمودند تا برای دفاع از کیان و ناموس وطنشان بجنگند، تأکید کرد: اگر شامه‌ها قوی باشد هنوز هم بوی سنگر و باروت در این شهرستان به مشام می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۵۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر اصفهان صبح امروز در همایش ویژه خواهران در کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر اصفهان 17 شهید زن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سرهنگ حمید مرادی بابیان اینکه کنگره سرداران و 23200 شهید شهرستان خمینی‌شهر در جریان است گفت: این کنگره ملی شامل حال مراکز استان‌ها می‌شود ولی شهرستان‌هایی که بالای دوهزار شهید دارند این کنگره شهد ا و اجلاسیه هایی به این شکل در آنها برگزار شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به شهرستان خمینی‌شهر ازنظر جهادی یک کارنامه صادر کنیم باید نمره خیلی بالایی را از این نظر به مردم این خطه بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر بابیان اینکه 132 خانواده چهار، سهو دوشهید در این شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: جمعیت ایثارگر شهرستان صرف یک قشر خاص نبوده و همگی، با افتخار برای اسلام و نظام درصحنه‌های مختلف حضورداشته‌اند.

سرهنگ مرادی با اشاره به آمار جانبازان بالای 70 درصد اظهار کرد: هنوز لباس رزم از تن مردم این شهرستان بیرون نیامده است.

وی افزود: عکس‌های شهدا در جای‌جای شهرستان اذعان به روحیه انقلابی مردم خمینی‌شهر دارد، این در حالی است که 11 شهید مدافع حرم از این شهرستان در دفاع از حریم اهل‌بیت تقدیم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهربابیان اینکه 30 هزار رزمنده هزار کیلومتر از این شهرستان پیمودند تا برای دفاع از کیان و ناموس وطنشان بجنگند، تأکید کرد: اگر شامه‌ها قوی باشد هنوز هم بوی سنگر و باروت در این شهرستان به مشام می‌رسد.

مرادی بابیان اینکه کارنامه جهادی شهرستان خمینی‌شهر بسیار درخشان است، تصریح کرد: شهدا در دامان پاک مادران شهید بزرگ شدند و امروز شاهد اتفاقات گسترده‌ای در شهرستان هستیم و عطر شهدا در کوچه پس‌کوچه‌های شهر پیچیده است.

وی با اظهار بر اینکه حدود 10 سال هست که کنگره شهدای شهرستان شروع به فعالیت کرده‌اند، گفت: 16 کمیته به‌صورت میدانی اقدام به فعالیت در این زمینه کرده است تا امروز در ایستگاه آخر قطار این کنگره ملی 2300 شهید شهرستان به‌خوبی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی‌شهر اصفهان بابیان اینکه از بهترین بسیج‌های ما قشر بسیج جامعه زنان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان ما در قشر بسیج جامعه زنان بسیار پرتلاش و خاکی در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها