خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

انقلاب اسلامی زن را از بردگی نوین نجات داد/ تعهداتی به سازمان ملل داده‌اند که بوی فمینیست می‌دهد

اصلانی بابیان اینکه برخی در حوزه زنان تعهداتی را به سازمان ملل داده‌اند که بوی فمینیست می‌دهد، تصریح کرد: زن مسلمان انقلابی هرگز تحت لوای این معاهده‌ها قرار نمی‌گیرد
کد خبر: ۸۷۷۰۳۴۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور صبح امروز در همایش ویژه خواهران در کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان اظهار کرد: شکرگزار هستیم که ما هم به مهمانی شهدای عزیزمان دعوت‌شده‌ایم.

مینو اصلانی با گرامیداشت یاد شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: بندگی خداوند در این دوران مدیون حرکت اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاحی که امام انجام دادند در واقع در امتداد حرکت و قیام حضرت اباعبدالله بود که با حرکت و نثار خون خود مجدداً انسان را با خداوند پیوند داد و همه نسل‌ها مدیون ایشان هستند.

اصلانی با اظهار بر اینکه ملت‌های مستضعف جهان به دنبال پیام انقلاب اسلامی هستند، گفت: تمدن و فرهنگ منحط غربی بزرگ‌ترین ضربه را به زن زد و او را آماج حملات سهمگین خود قرارداد.

وی افزود: انقلاب اسلامی زن را از بردگی نوین نجات داد و زن را با فطرت خود آشنا کرد به‌گونه‌ای که هفت هزار شهید از این جامعه بزرگ نظام، تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی‌شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بصیرت را لازمه همه آحاد جامعه دانست و ادامه داد: فرهنگ مدرنیته منحط امروز غربی باعث لغزش زنان در جوامع غربی شده است و عده‌ای از آنان اذعان دارند هویت زنانه و مادر بودن خود را ازدست‌داده‌ایم.

اصلانی با بیان اینکه پیام ایستادگی زنان انقلاب اسلامی در سنگر حجاب و عفاف دشمنان را با چالش‌های سنگین روبرو کرده است، گفت: امروز برخی از زنان غربی غبطه وضعیت امروزی زنان در نظام جمهوری اسلامی را می‌خورند.

وی با اظهار بر اینکه امروز بالاترین آمار خودکشی مربوط به سوئیس است، تصریح کرد: نبودن لذت با خانواده بودن این افراد را به این مرحله پَست و فرومایگی می‌رساند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به فضاحت‌های اخیر و رسوایی‌های اخلاقی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد: به‌زعم مراکز رسمی آمار و اطلاعات در امریکا بالای 40 درصد مردم در آمریکا به‌طور نامشروع به دنیا آمده‌اند، این واقعیت امروز آمریکاست.

اصلانی بابیان ضرورت شناخت دشمن، گفت: دشمنان که تا سر در فساد فرورفته‌اند، لازم است شناخت از دشمنان که می‌خواهند جلوی ما بایستند پیدا کنیم، باید بشناسیم امروز چه کسانی در داخل کشور جاده بازکن آن‌ها شده‌اند.

وی بابیان اینکه برخی در حوزه زنان تعهداتی را به سازمان ملل داده‌اند که بوی فمینیست می‌دهد، تصریح کرد: زن مسلمان انقلابی هرگز تحت لوای این معاهده‌ها قرار نمی‌گیرد و در روز 13 آبان همه باهم فریاد استکبارستیزی را سر خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با تاکید بر اینکه امروز اجازه نمی‌دهیم صدای پای فمینیست در ایران باز بشود، تأکید کرد: اجازه الگو گرفتن و الگو دادن را از غرب در ایران را نمی‌دهیم.

اصلانی بابیان اینکه شهدای زنان ما در مقابل استکبار ایستاده‌اند، اظهار کرد: پیام شهدای زن برای ما ایستادگی در برابر استکبار و دشمنان است.

وی در پایان از ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر و مردم این شهرستان بابت برگزاری این کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر تقدیر تشکر کرد.

بر این اساس،ویژه برنامه تجمع بانوان کنگره ملی سرداران و 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان با حضور گسترده مادران، همسران و دختران شهدا با حضور رئیس بسیج جامعه زنان کشور، حجت الاسلام رحیمی امام جمعه خمینی شهر و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار