حضور 3 هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان سقز

فرمانده سپاه سقز از شرکت 3 هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس اواسط آبان ماه سال جاری در منطقه عمومی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۳۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز در جلسه ستاد برگزاری رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان اظهار داشت: این رزمایش دو روزه با حضور 3000 هزار بسیجی ولایت مدار و در منطقه عمومی سقز اجرا می شود.

وی تشریح کرد: برای حفظ، هماهنگی و وحدت رویه گردان‌های رزم و عملیات و به جهت حفظ و آمادگی جسمانی و ایجاد بستری مناسب جهت حضوری موفق و هماهنگ برای بسیجیان گردان‌های بیت المقدس، ماموریت اجرای رزمایش الی بیت المقدس سپاه سقز در محل برگزاری رزمایش به استعداد 7 گردان متشکل از بسیجیان غیور و سلحشور حوزه های شهری و روستایی به مدت دو روز با اجرای برنامه‌های متنوع برپا خواهد شد.

صفاری با بیان اینکه هر برنامه دارای اهداف مشخصی است، افزود: ساماندهی و آموزش رزمی به منظور حفظ و انسجام گردان‌های بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیجیان و ارزیابی سطح توانایی آنها در انجام ماموریت‌ها آنهم در شرایط عملی و میدانی و ایجاد آمادگی ذهنی و رصد تهدیدات و ارتقای بیش از پیش وحدت در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان ها و گروهان‌ها از اهداف کلی این رزمایش است.

وی به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در بین آحاد مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: ما در این رزمایش روشنگری و بصیرت‌افزایی را در مورد شاخصه‌های انقلابی‌گری، تقوای دینی و سیاسی، حساسیت در برابر دشمن، حرکت به سمت آرمانها و استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهیم داشت.


فرمانده سپاه سقز در پایان برگزاری چنین رزمایشهایی را یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از پای کار بودن گردانهای بسیج این شهرستان نسبت به حضور پرشور تمجید کرد.

ارسال نظرات