خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج:

13آبان ادامه نهضت حسینی در روز عاشورا است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع)آوج گفت: در عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد و انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی آن نشات گرفته از خون پاک امام حسین(ع) است.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

غلامرضا مهرعلیان فرمانده سپاه  ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در گفت گی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در قزوین اظهار کرد: در حقیقت عاشورای ما همین 13 آبان است که در مقابل یزید زمانه که استکبار آمریکا است، ایستادیم.

وی اضافه کرد: رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده ۱۳ آبان ماه در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد.

این مسئول تبیین کرد: هیچ قدرت مادی مجهز و بزرگی هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.

مهرعلیان با اشاره به جریان حق و باطل در قیام عاشورا، گفت: باطل وجود عینی خارجی ندارد، اگر چنانچه در طول تاریخ باطلی مشاهده شود، در حول آن جریان حق دیده می‌شود.

وی ادامه داد: جریان عاشورا نقطه اوج تقابل حق و باطل بود و یزید با جریان باطل هماهنگ شد اما در نهایت حق و حقانیت پیروز و یزید رسوا شد.

فرمانده سپاه آوج با تاکید بر اینکه پیام 13 آبان و عاشورا یک واقعیت دارد و آن پیروزی حق بر باطل است، گفت: در عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد و انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی آن نشات گرفته از خون پاک امام حسین(ع) است.

مهرعلیان تاکید کرد: در حقیقت عاشورای ما همین 13 آبان است که در مقابل استکبارآمریکا که یزید زمانه است قرار می گیرد.

وی درباره طرح حذف شعار آمریکا، افزود: امروز جای تأسف دارد کسانی که تا دیروز یار انقلاب بودند امروز موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند.

این مسئول یادآور شد: مردم 10 سال در مقابل امام (ره) مرگ بر آمریکا گفتند اما امام (ره) اعتراضی نکرد و حرف امام (ره) از روز نخست نفی استکبار جهانی بود.

مهرعلیان با اشاره به برنامه های متنوع و ارزشی مختص 13 آبان، متذکر شد: امسال همچون سالهای گذشته و حتی پررنگ‌تر از همیشه  13 آبان باید مظهر ضد آمریکایی برای ملت باشد.

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها