مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در مراسم یادواره شهدای دانش آموز

ایران اسلامی به برکت جانفشانی شهدا به الگویی جهانی تبدیل شده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: به برکت جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس،ایران اسلامی در حوزه های مختلف به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد با اشاره به اهمیت برگزاری یادوراه شهدا ،اظهار داشت: برگزاری این مراسمات اقدامی مهم در راستای تقویت روحیه و ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه می شود.

وی افزود:یاد شهدا و ذکر شهدا نوعی عبادت است و انسان را به خود سازی می رساند و مانیز باید سعی کنیم در مسیر شهدا همواره گام برداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر راینکه خدمت به شهدا نوعی خودسازی است،بیان داشت:برگزاری یادواره شهدا و خدمت به شهدا موجب نورانیت قلبها می گردد،زیرا شهدا افرادی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را تقدیم نمودند.

وی تصریح کرد: همان طور که شاهد هستیم به برکت جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس ،ایران اسلامی در حوزه های مختلف به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان تاکید کرد: آرامش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی برقرار شده است حاصل مجاهدت ها و ایثار و از خود گذشتگی شهدای ما است.

حجت‌الاسلام کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده عنوان کرد:هفته بسیج دانش آموزی نمادی از عزم و ایستادگی آینده سازانی بوده که با تأسی از ائمه اطهار و معصومین در راستای سربلندی، عزت و اقتدار ایران اسلامی از خودگذشتگی می کنند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از شهدای ما را دانش آموزان تشکیل میدهند بیان داشت:در میان شهدای ما دانش آموزان بسیاری وجود دارند که با اخلاص و از خود گذشتگی در راستای اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی و معرفتی در بین قشر دانش آموز دانست.

وی ادامه داد: امروزه نیز دانش آموزان در کنار ایمان و احساس مسئولیت، شجاعت قلم را سر لوحه کار خویش قرار دهند زیرا که امروزه با علم و دانش می تواند بر دشمن چیره شد.

حجت‌الاسلام کرمی در پایان گفت:حضور پر شور جوانان در این مراسمات موجب آشنایی این نسل با فداکاریهای جوانان نسل گذشته برای بقای نظام جمهوری اسلامی می گردد و این خود مانند خاری بر چشمان دشمنان کور دل نظام و موجب تقویت نقطه امید برای دوستداران کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار