نماینده شاهرود در واکنش به "اظهارات برجامی جان کری" در گفت‌و‌گو با «بسیج»:
حسینی گفت:امریکا تابع اسرائیل است از این رو طبیعتا باید در دفاع از اسرائیل چنین اظهارنظری داشته باشند، به همین خاطر بدعهدی کردند و تعهدات خود را در برجام اجرا نکردند.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۵۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
سید حسن حسینی نماینده شاهرود و میامی در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات جان کری وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر اینکه برجام خوب است چون اسرائیل حفظ می‌شود،اظهار داشت: این اظهار نظر غیر طبیعی نبوده و برای بار اول نیست که امریکایی‎ها این گونه اظهار نظر می‎کنند.

حسینی با اشاره به بدعهدی‎های امریکا گفت: امریکا  تابع اسرائیل است از این رو طبیعتا باید در دفاع از اسرائیل چنین اظهارنظری داشته باشند، به همین خاطر بدعهدی کردند و تعهدات خود را در برجام اجرا نکردند و اگر به همین صورت به بدعهدی خود ادامه دهند و تعهدات خود را انجام ندهند خسارت محض خواهد بود و توافق برد بردی در میان نیست بلکه برد باخت بوده است.

نماینده شاهرود و میامی با اشاره به اظهارنظرها و موضع گیری‎هایی برخی مسئولین داخلی در انتقاد از مخالفان برجام که آنها را هم‎نوا با اسرائیل می‎دانستند تصریح کرد: قطعا این افراد باید حرف خود را پس بگیرند و نسبت به مطالبی که در گذشته گفتند و تحلیل‎هایی که بیان کردند پاسخگو باشند لذا کسانی که مخالفان برجام را هم نوا با اسرائیل می‌خواندند، اظهارات جان کری را بخوانند.

ارسال نظرات