رزمایش بزرگ بسیجیان استان ایلام با عنوان "محرم" در شهرستان های استان ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۴۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی رزمایش محرم در جمع مسئولین استان ایلام بیان کرد: رزمایش بسیجیان استان ایلام با عنوان رزمایش محرم همزمان با شش استان دیگر در 13 و 14 آبان ماه برگزار می شود.

سرهنگ طهماسبی ابراز کرد: این رزمایش با حضور 27 گردان بیت المقدس، 4 گردان کوثر و 1 گردان امام علی(ع) به صورت شهرستانی با کنترل و نظارت قرارگاه امام هادی(ع) برگزار می شود.

سرهنگ طهماسبی ادامه داد: سپاه ناحیه ایلام با حضور 5 گردان بیت المقدس، 1 گردان امام علی(ع) و 2 گردان کوثر در قرارگاه حضرت امیر(ع) بانروشان مستقر می شوند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: این رزمایش به مدت دو روز بعد از راهپیمایی 13 آبان انجام خواهد شد که بسیجیان در مناطق مورد نظر مستقر و تمرین های عملیاتی به صورت صامت انجام خواهند داد.

وی افزود: این تمرینات تا شب ادامه خواهد داشت و 14 آبان ماه عملیات های متعددی از جمله پدافند دورادور، مقابله با نا آرامی ها، محافظت از اماکن حساس و هلی برن با هدف مقابله با تروریست بعلت مرزی بودن استان ایلام انجام خواهد شد.

وی در آخر گفت: این تمرین ها آمادگی برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی خواهد بود که در هفته های آتی شاهد سیل عظیم زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان مهران در ایلام خواهیم شد.


ارسال نظرات