مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

واگذاری 1۶۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان بهزیستی زنجان

تاکنون هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۱۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۰ درصد جمعیت استان زنجان در رویکرد خاص و عام تحت پوشش سازمان بهزیستی استان زنجان هستند و بیش از ۸۵ درصد فعالیتهای این سازمان در استان به بخش غیر دولتی واگذار شده است.

محمد محمدی قیداری افزود: ۱۹ هزار معلول در استان زنجان تحت پوشش بهزیستی استان هستند.

وی اظهار داشت: ۶۵ درصد نوزادان در سطح استان زنجان تحت غربالگری قرار گرفتندو این امر در سازمان به صورت جدی پیگیری می شود.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معلولیت ها ناشی از اختلالات ژنتیکی است، گفت: دو هزار دانش آموز ان در سطح مدارس در مقطع دبیرستان مورد آموزش های پیشگیری های ژنتیک قرار گرفتند که امسال این امر به آموزش ۱۲هزار نفر افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: در بحث پیشگیری از معلولیت ها ۲۸ هزار نفر تحت آگاه سازی قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از وجود ۲ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان خبر داد.

محمدی قیداری همچنین از فعالیت ۱۲ مرکز روزانه در استان زنجان خبر داد و افزود: امور مربوط به کلینیک‌های مددکاری نیز به بخش خصوصی واگذارشده است.

محمدی قیداری بابیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی برون‌سپاری فعالیت‌ها بوده و تقریباً بیش از ۸۵ درصد وظایف به مردم واگذارشده است، اظهار کرد: در این حوزه ۲۷ مرکز غیردولتی فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت معاونت اجتماعی بهزیستی استان زنجان تأکید کرد: بیش از ۶ هزار نفر از خدمات مددکاری این معاونت بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون دوهزارواحد مسکونی به مددجویان واگذار شده است، خاطر نشان ساخت: تاکنون هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار