دوره امر به معروف و نهی از منکر در سپاه استان البرز

محمد میری گفت: دوره دوم امر به معروف و نهی از منکر به مدت یک هفته و به صورت شبانه روزی از تاریخ 8 آبان تا 13 آبان برای پایوران در سپاه استان البرز در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

محمد میری معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در کرج در راستای برگزاری دوره دوم امر به معروف و نهی ازمنکر، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 94 در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در این سخنرانی چهار شاخصه را عنوان کردند که باید توجه ویژه ای به آنها شود که نماز، زکات، و دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله آنها بود.

وی با بیان تاکید مقام معظم رهبری به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: ایشان از این دو فریضه به نام واجب فراموش شده یاد کرده اند، یعنی این دو فریضه در کشور ما فراموش شده است و به همین دلیل ماموریت را به سپاه واگذار کرده اند که بحث امر به معروف و نهی از منکر را از درون سپاه آغاز شود.

میری گفت: در این راستا ماموریتی را فرمانده سپاه، سردار جعفری، و حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه کل، به سپاه استان ها ابلاغ کردند مبنی بر اینکه دوره های امر به معروف و نهی از منکر برای آحاد پاسداران در سال 95 اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سری اول دوره امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است تصریح کرد: دوره دوم به مدت یک هفته و به صورت شبانه روزی از تاریخ 8 آبان تا 13 آبان در حال برگزاری است.

میری افزود: در این دوره تعداد 80 نفر از پایوران افسر جزء شرکت دارند که در این کلاس ها به مفهوم امر به معروف و نهی از منکر به صورت تئوری و کارگاهی پرداخته خواهد شد و تا روز 5 شنبه ادامه خواهد داشت.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: در کنار مباحث امر به معروف و نهی از منکر به بحث آسیب شناسی رسانه و فضای مجازی توسط اساتید پرداخته خواهد شد و همچنین به بحث مشکلات خانواده در دو جلسه و مسائل سیاسی در یک جلسه برای پایوران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها