با حضور فرماندهان سپاه‎های کردستان و آذربایجان غربی
یادواره سرداران و 250شهید اطلاعات شمال غرب با حضور استان کردستان در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۱۸۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این باره اظهار داشت: یادواره شهدای اطلاعات شمالغرب کشور با حضور دو استان کردستان و آذرباجان غربی امروز دوشنبه دهم آبانماه با محوریت ارومیه برگزار می شود.
 

وی افزود: با توجه به برگزاری یادواره شهدای اطلاعات به صورت منطقه ای و سپس کشوری دو استان کردستان و آذربایجان غربی یادواره شهدای اطلاعات خود را به صورت مشترک در روز دهم آبانماه با عنوان یادواره شهدای شمالغرب برگزار می نمایند و یاد و خاطره شهدای اطلاعات سپاه بیت المقدس کردستان گرامی داشته می شود.

وی برگزاری این یادوراه و همچنین نخستین کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد که  اردیبهشت ماه سال گذشته با مرکزیت سنندج انجام شد را مقدمه ای برای کنگره شهدای استان در سال 97 ذکر کرد.
 
 وی با اشاره به وجود 52 شهید اطلاعات سپاه در استان کردستان خاطر نشان کرد: در یادواره شهدای منطقه شمالغرب کشور؛ 52 خانواده شهید اطلاعات کردستان، مسئولین، روحانیون حضور خواهند داشت.
 
همچنین سردار شهسواری معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: چهارمین یادواره سرداران و 250 شهید اطلاعات شمال غرب در ارومیه برگزار می شود.
 
وی افزود: این 250شهید از پاسداران ،سربازان و بسیجیان هستند و اغلب آنها از شهدای دو استان آذربایجان غربی و کردستان هستند که در 38سال گذشته به فیض شهادت نایل شدند.
 

معاون هماهنگ کننده قرار گاه حمزه سیدالشهدا (ع) خاطر نشان کرد:در این راستا 12جلد کتاب آماده شد در چهارمین یادواره رونمایی می شود که از این 12 جلد چاپ شده 9 جلد کتاب متعلق به شهدای استان آذربایجان غربی و بقیه به استان کردستان تعلق دارد.

سردار شهسواری از رونمایی از دو پیکره و یادمان شهدای اطلاعات سپاه در شمالغرب کشور یک مورد در پارک ملت ارومیه و یک مورد در استان کردستان و تهیه فیلم صد دقیقه ای و کلیپ 20 دقیقا ای از این شهدا خبرداد.
 
گفتنی است؛ چهارمین یادواره شهدای اطلاعات شمال غرب با حضور استان آذربایجان غربی و استان کردستان امروز 10 آبان ماه در حسینیه ثار الله ارومیه راس ساعت 10 صبح برگزار شد.
 
 
 
ارسال نظرات