بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان خرامه؛

شعار مرگ بر آمریکا هرگز از اذهان ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد

بسیج دانشجویی شهرستان خرامه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۹۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش بسیج نیوز ؛بسیج دانشجویی شهرستان خرامه به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی بیانیه ای صادر کرد، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:


سیزده آبان در حافظه تاریخی ملت ایران یاد آور سه رویداد سرنوشت ساز و مهم است. اول تبعید امام امت به ترکیه در سال۱۳۴۳،کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی در سال۱۳۵۸ است ، وقتی به عمق این اتفاقات می نگریم تنها رد پای شیطان بزرگ را در تمام این وقایع می بینیم.

در عین حال این اتفاقات نشان می دهد که ملت ایران برای رسیدن به آرمان های خود و بر افراشته نگهداشتن پرچم مقاومت، با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر است.

اصل استکبار ستیزی ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد و شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از روح انقلابی امت است که هرگز از اذهان ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نخواهد شد .

لذا ما دانشجویان بسیجی شهرستان خرامه، ملت ظلم ستیز ایران اسلامی را به رصد دقیق تحرکات دشمن در همه عرصه ها به ویژه عرصه فرهنگی و سیاسی دعوت می کنیم تا نکند در شبیخون دشمن گرفتار شویم؛ و دولت مردان را به بصیرت و هوشیاری دعوت کرده چرا که ذات دشمن، دشمنی کردن است و ساده انگاریست اگر لبخند دشمن را نشانه دوستی بپنداریم چرا که امیر المومنین علی(ع) به مالک اشتر خطر دشمنان دوست نما را تذکر می دهند و توصیه به دوری و دشمن شناسی می کند.

ما فرزندان عاشورایی ملت ایران در بسیج دانشجویی با تأسّی از رهبر فرزانه و دور اندیش خود در برابر دسیسه نظام سلطه ایستاده و آحاد مردم بصیر را به دشمن شناسی به موقع دعوت می کنیم چرا که اگر دسیسه و نیرنگ دشمن به موقع شناخته نشود باز امام حسین (ع) به مسلخ عاشورا خواهد رفت .


انتهای پیام/
ارسال نظرات